Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@15:45:50 GMT

فرودگاه عدن بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۸۵۴

ائتلاف سعودی در پی ادامه اختلافات اعضای آن در جنوب یمن، فرودگاه شهر عدن را بسته و پروازهای آن را به فرودگاه «سیئون» منتقل کرد.   به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با وجود اینکه درگیری میان گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در عدن متوقف شده است، اما همه پروازهای فرودگاه این شهر مهم که در جنوب یمن واقع است، لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه المیادین گزارش داد که همه پروازهای فرودگاه عدن به دلیل درگیری‌های اخیر آن، متوقف و به فرودگاه «سیئون» استان حضرموت منتقل شده است.

شرکت خطوط هوایی یمن وابسته به دولت منصور هادی نیز اوایل هفته جاری گفت که به علت اوضاع متشنج امنیتی، تمامی پروازها به فرودگاه «سیئون» منتقل شده است.

درگیری‌ها در عدن از روز چهارشنبه (۱۶ مرداد/ هفتم اوت) زمانی که شورای انتقالی جنوب (مورد حمایت امارات)، به شکل رسمی از نیروهایش خواست تادر حال آماده باش قرار بگیرند، آغاز شد

«هانی بن بریک» نایب رئیس شورا نیز به اتهام اینکه دولت هادی از حزب [اخوانی] الاصلاح حمایت می‌کند، از شبه‌نظامیان خود خواست که به کاخ «معاشیق» که مقر ریاست جمهوری است، حمله کنند و سرانجام در چهارمین روز درگیری موفق شدند کنترل آن را در دست خود بگیرند.

سازمان ملل متحد دیروز(سه شنبه) با ابزار نگرانی از تحولات اخیر در عدن اعلام کرد که تحولات میدانی در این شهر را پیگیری می‌کند و درباره تاثیر خشونت‌ها بر روی غیرنظامیان در این شهر نگران است.

سازمان ملل تاکید کرد که همه طرف‌ها باید به گونه‌ای اقدام کنند که حوادث در عدن به افزایش بی ثباتی در این شهر منجر نشود

منبع: تابناک

کلیدواژه: ائتلاف سعودی یمن فرودگاه عدن سازمان ملل متحد غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته کتاب هفته با اخبار نویسندگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما نمایشگاه کتاب ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای تهران برگزار می‌شود.
این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته.

میترا لبافی گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسته کتاب هفته با اخبار نویسندگان
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند