Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: عشایر همواره مایه افتخار برای ایران اسلامی هستند؛ این قشر نه تنها در هیچ‌ برهه‌ای به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت نکرده و هیچ تهدید و آسیبی ایجاد نکردند بلکه همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها حضور جدی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه عصر امروز در جشنواره فرهنگی، هنری و بازی های بومی و محله ای عشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت:   عشایر همواره مایه افتخار برای ایران اسلامی هستند؛ این قشر نه تنها در هیچ‌ برهه‌ای به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت نکرده و هیچ تهدید و آسیبی ایجاد نکردند بلکه همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها حضور جدی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محبی با اشاره به فرموده‌ی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، بیان کرد: تعبیر ذخیره انقلاب یعنی هرزمانی هرقشر و صنفی کم بیاورد عشایر از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
 
وی ضمن تقدیر از فرمانده و مسؤول نماینده ولی‌فقیه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری ادامه داد: از آن‌جایی که انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌های بلند و والایی را دنبال می‌کند، پس طبیعی است که دشمنان زیادی داشته باشد.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: دشمنان همواره تلاش  می‌کنند برای ایران اسلامی مشکل ایجاد و تحریم و تهدید کنند، وظیفه ما در مقابل این شرایط مقاومت و‌ بازدارندگی فرهنگی و حمله به مبانی لیبرال_دمکراسی دشمن است.
 
سردار محبی  توضیح داد: به این دلیل که دشمن ایران را مورد حمله فرهنگی قرار می‌دهد، بایستی با فرهنگ بومی، محلی، دینی و اسلامی در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی کنیم، تقویت فرهنگی همان بازدارندگی فرهنگی در مقابل دشمن است.
 
وی افزود: اگر به مؤلفه‌های فرهنگی عشایر دقت کنید مملو از همت، غیرت، مبارزه، ایثار و شهادت است، تقویت همین مؤلفه‌ها بازدارندگی را ایجاد می‌کند، باید تمامی افرادی که در عرصه فرهنگی تلاش می‌کنند به فرهنگ پراز فساد و متزلزل غرب حمله و فرهنگ ملی و اسلامی ایران را برآن مسلط کنند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در پایان خاطر نشان کرد: باید با تلاش و مقاومت در مقابل تهاجم دشمن جهان را برای ظهور امام عصر(عج) آماده کنیم تا تمامی احکام الهی اجرا شوند در این راه اگر اشتباهی پیش آمد سریعا تصحیح شود تا سریعا به تمامی اهداف والا برسیم.


 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس سپاه معنویت و اعتقاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس نجاری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند که این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و عنوان کرد: پاسداران باید در راستای حفظ و ارتقا معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و افزود: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6085769

دیگر خبرها

  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است