Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@20:32:51 GMT

ویدیو؛ پلی به گذشته - اولین گل سادیو مانه با پیراهن لیورپول (2016)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۸۸۲

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ پلی به گذشته - اولین گل سادیو مانه با پیراهن لیورپول (2016).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد

به گزارش ورزش سه، اینتر میلان یکی از سه تیم بزرگ کشور ایتالیا، شب گذشته با جشن قهرمانی بیستم خود در سری آ، دومین ستاره پیراهنش را ثبت کرد تا از این حیث از همشهری قرمز و مشکی پوش خودش پیشی بگیرد. در سری ا ایتالیا یوونتوس با ۳ ستاره که نشان از ۳۶ قهرمانی آنها در لیگ است، پیشتاز است و حالا اینتر دومین تیم در فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود که موفق شده ۲۰ قهرمانی تجربه کند.

بسیاری از تیم های ملی و باشگاهی یک یا چند ستاره بر روی پیراهن، لوگو یا هر دو مورد درج کرده‌اند که نشان دهنده تعداد قهرمانی های آن ها در جام های مختلف داخلی یا بین المللی است. در اغلب اوقات در مسابقات باشگاهی، نه تنها این موضوع قانونی نیست، بلکه تصمیمی خودسرانه توسط باشگاه مذکور است و همین مسئله تنش هایی را نیز به همراه داشته است.

ستاره موقت برای تیم های انگلیسی
در اتحادیه فوتبال این کشور، هیچ قانونی برای درج ستاره وجود ندارد. هادرسفیلد تاون در سال ۱۹۲۶ موفق شد به اولین باشگاه انگلیسی بدل شود که سه بار متوالی فاتح لیگ می‌شود اما درج سه ستاره مربوط به این افتخار ۸۰ سال بعد از رخ دادنش اتفاق افتاد. بسیاری از رسانه‌ها از این تصمیم تعجب کردند اما هادرسفیلد هنوز هم این سه ستاره را در دل لوگویش دارد و آن را حذف نکرده است.

باشگاه بری تصمیمی عجیب‌تر از هادرسفیلد گرفت. آنها دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس در سال های ۱۹۰۰ و ۱۹۰۳ ثبت کرد که این اتفاق قرن بیست و یکم رقم خورد.  

استون ویلا در طراحی لوگوی سال 2007 خود، یک ستاره سفید به لوگوی خود اضافه کرد که به دلیل تنها قهرمانی این تیم در جام باشگاه های اروپا در سال 1982 است و آن را همیشه با رنگی متفاوت روی لوگویشان ثبت کرده‌اند. 

البته ناتینگهام فارست هم به مانند استون ویلا دو ستاره بر روی لوگو و پیراهنش درج کرده که نشان دهنده دو عنوان قهرمانی این تیم در جام باشگاه های اروپا در سال های 1979 و 1980 است. تنها باشگاهی که قهرمانی‌اش در جام باشگاه های اروپا بیشتر از لیگ است و در این مسیر پیشگام است. 

همچنین لیورپول و منچستریونایتد هم در زمانی از ستاره استفاده می‌کردند. بین سال های 1997 تا 1999، منچستریونایتد در بازی های خانگی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا از پیراهنی استفاده می‌کرد که یک ستاره داخل لوگویش بود و مختص به آن رقابت ها بود. این ستاره حاکی از تنها قهرمانی منچستریونایتد در جام باشگاه های اروپا بود. وقتی آن ها در سال 1999 موفق به کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شدند، ستاره دوم به نشان اضافه شد. لیورپول هم که تحت تأثیر محرومیت فاجعه هیسل بود، پس از بازگشت به رقابت های اروپایی ۴ ستاره روی لوگوی خود درج کرد که بعد از قهرمانی آنها در استانبول تعداد آن به ۵ رسید تا به نوعی برای رقیب سنتی خود یعنی منچستریونایتد کری بخوانند.

اولین تیم ستاره دار دنیا
اولین باشگاهی که در دنیا اقدام به درج ستاره روی پیراهن کرد، یوونتوس ایتالیا بود. این تیم در سال ۱۹۵۸ اولین باشگاهی بود که موفق به کسب دهمین عنوان قهرمانی سری آ شد و پس از آن به نشانه این ۱۰ قهرمانی یک ستاره روی پیراهن خود درج کرد. بعد از این اتفاقات فدراسیون فوتبال ایتالیا این قضیه را قانونمند کرد و مقرر شد که به ازای هر ۱۰ قهرمانی یک ستاره تعلق بگیرد.

ده بار قهرمان شو و یک ستاره ببر!
در کشورهای نروژ، فنلاند، سوئد، هلند، بلژیک، اتریش، سوئیس، قبرس، مجارستان، آلبانی، یونان و مالت، همانند سری آ، به ازای هر 10 قهرمانی در مسابقات لیگ، یک ستاره بر روی پیراهن باشگاه ها درج می شود.

روزنبورگ تنها تیمی است که بیش از 10 بار فاتح لیگ نروژ شده و برای 26 عنوان قهرمانی خود، دو ستاره بر روی پیراهنش و همچنین لوگویش دارد و هلسینکی نیز همین وضعیت را در کشور فنلاند دارد و دو ستاره دارد.

در سال 2006، کشور سوئد نیز تصمیم گرفت که از این قانون تبعیت کند. مالمو در سال 2017، دومین ستاره اش را نیز بر روی پیراهنش نصب کرد. این ستاره ها در لوگوی باشگاه درج نشده اند، در حالیکه در لوگوی باشگاه یک ستاره آبی رنگ وجود دارد، که هیچ ارتباطی به قهرمانی های تیم ندارد. باشگاه های گوتبورگ، نورکوپینگ، آاک، جورگاردن و اورگرایت نیز هر کدام یک ستاره بر روی پیراهن هایشان درج کرده‌اند.

کشور هلند نیز از فصل 2007/08 از این سیستم تبعیت کرد. به دنبال قهرمانی پی اس وی آیندهوون در فصل 2006/07 و کسب بیستمین عنوان قهرمانی، این تیم این پیشنهاد را داد و مورد موافقت قرار گرفت. باشگاه های کشور هلند در تمامی مسابقات داخلی، بین المللی و دوستانه می‌توانند از ستاره های خود استفاده کنند.
آژاکس (3 ستاره)، آیندهوون (2 ستاره)، فاینورد (1 ستاره) و دن هاگ (1 ستاره) بر روی پیراهن هایشان درج شده است و البته آژاکس از ستاره بر روی لوگوی خود نیز استفاده می‌کند که این موضوع باعث ایجاد تفاوت شده است.

این موضوع در دیگر لیگ های این قاره نیز ثبت شده ولی یکی از خاص ترین موارد، معتلق به لهستان است؛ در فوتبال لهستان نیز به ازای هر 10 قهرمانی در مسابقات لیگ، یک ستاره طلایی بر روی پیراهن باشگاه ها درج می شود، با این تفاوت که به ازای 5 تا 9 قهرمانی یک ستاره نقره‌ای و به ازای یک تا چهار قهرمانی یک ستاره سفید بر روی پیراهن حک می‌کنند.

باشگاه های گورنیک زابژه، ویسوا کراکوف، روخ خوژوف، لژیا ورشو از یک ستاره طلایی بر روی پیراهنشان استفاده می کنند. لخ پوزنان از ستاره نقره ای استفاده می کند و باشگاه های وودژکی کلوب، پیاست گلیویس، پولونیا بیتوم، شلاسک وروتسواف، وارتا پوزنان، ویدزف ووچ و زاگوبیه لوبین نیز ستاره سفید بر روی پیراهنشان قرار داده‌اند.

سه تیم فرانسوی و سه قانون متفاوت
در فرانسه مارسی با توجه به اینکه تنها قهرمان فرانسوی لیگ قهرمانان اروپا است، یک ستاره روی پیراهنش درج کرده و از طرفی سنت‌ اتین با توجه به تجربه ده قهرمانی در لیگ فرانسه، یک ستاره به لوگو خود اضافه کرده است. نانت هم تا سال ۲۰۱۷، به نشانه هشت قهرمانی خود در لیگ فرانسه از ۸ ستاره استفاده می‌کرد که بعد از تغییر لوگو آنها را از خود جدا کرد.

بنفیکا تنها تیم ستاره‌دار پرتغال 
در کشور پرتغال باشگاه بنفیکا در سال 2008 تصمیم گرفت، به دلیل 31 قهرمانی اش در لیگ پرتغال که بیشتر از هر تیم دیگری بود، یک ستاره به ازای هر 10 قهرمانی بر روی پیراهنش قرار دهد و سه ستاره بر روی پیراهن این تیم مشاهده می‌شود. البته این در شرایطی است که پورتو و اسپورتینگ لیسبون نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت بوده‌اند.

اولین ستاره با پنجمین قهرمانی در لیگ
در کشورهای دانمارک، بلاروس و ترکیه به ازای هر 5 قهرمانی در مسابقات لیگ، یک ستاره بر روی پیراهن باشگاه ها درج می‌شود. در کشور ترکیه از سیستم یک ستاره طلایی به ازای هر پنج قهرمانی در مسابقات لیگ استفاده می‌شود. گالاتاسرای (4 ستاره)، فنرباغچه (3 ستاره)، بشیکتاش (3 ستاره) و ترابزون سپور (یک ستاره) تیم هایی هستند که ستاره بر روی لوگو و پیراهنشان دارند و از عنوان دارهای این لیگ به شمار می‌روند.

در اسکاتلند همه چیز فرق می‌کند!
در فوتبال اسکاتلند قانون خاصی برای درج ستاره وجود ندارد. باشگاه رنجرز در سال 2003 اقدام به درج 5 ستاره بر روی پیراهن باشگاه خود کرد تا نمادی از 50 قهرمانی آن ها در لیگ باشد. سلتیک فقط یک ستاره بر روی پیراهن خود درج کرده که حاکی از قهرمانی آن ها در جام باشگاه های اروپا در سال 1967 است. دو ستاره آبردین داستان متفاوتی دارد و حاکی از قهرمانی های این تیم در جام در جام اروپا و سوپرجام اروپا در سال 1983 است.
سلتیک با وجود بیش از 50 قهرمانی در لیگ اسکاتلند و رنجرز با وجود قهرمانی در جام در جام اروپا نسبت به درج ستاره به این دلایل اقدامی نکرده‌اند.

آلمان و آخرین پنج ستاره
در فوتبال آلمان دو سیستم درج ستاره وجود دارد که به موازات یکدیگر کار می کنند. در سال 2004، DFL نسبت به معرفی باشگاه های برتر بوندسلیگا اقدام کرد. به ترتیب برای درج ستاره اول (سه قهرمانی)، ستاره دوم (پنج قهرمانی)، ستاره سوم (ده قهرمانی) و ستاره چهارم (بیست قهرمانی) نیاز بود. تیم‌ها در صورتی مجاز به درج ستاره های مذکور بودند که عناوین خود را در مسابقات بوندسلیگا (سال 1963 به بعد) کسب کرده باشند. از فصل 2004/05 باشگاه‌ها با شرایط فوق می‌توانستند نسبت به درج ستاره طلایی بالاتر از لوگوی خود بر روی پیراهنشان اقدام کنند. بایرن مونیخ (۵ ستاره)، مونشن گلادباخ (2 ستاره)، دورتموند (2 ستاره)، وردربرمن (1 ستاره)، هامبورگ (1 ستاره) و اشتوتگارت (1 ستاره) باشگاه هایی هستند که ستاره طلایی بر روی پیراهن هایشان دارند.

اما از سویی باشگاه های آلمان شرقی نمی‌توانستند تحت مقررات DFL که فقط مسابقات آلمان غربی و آلمان متحد را مدنظر قرار داشتند، به ستاره‌ای دست یابند. این موضوع صدای مسئولین و هواداران دینامو برلین را بلند کرد، تیمی که اکنون در سطح چهار فوتبال آلمان مشغول بازی است. دینامو برلین طی حرکتی خودسرانه اقدام به پوشیدن پیراهن هایی با سه ستاره (نشان دهنده 10 قهرمانی در لیگ آلمان شرقی) نمود. در سال 2005، DFB که بر فوتبال آلمان غیر از بوندسلیگا حاکم است، اجازه داد تیم هایی که خارج از بوندسلیگا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند، یک ستاره بر روی پیراهن هایشان درج کنند. در سال 2007، به دینامو برلین به دلیل 10 قهرمانی خود اجازه داده شد که یک ستاره بر روی پیراهنش قرار دهد.

گروتر فورث که سه قهرمانی در مسابقات آلمان قبل از بوندسلیگا در کارنامه دارد، سه ستاره نقره‌ای بر روی لوگویش درج کرده، اما هیچ ستاره ای بر روی پیراهنش ندارد.

داستان ستاره در ایران
درج ستاره در ایران از سال ۱۳۸۵ یعنی چیزی پس از ۱۵ سال از آخرین قهرمانی استقلال در آسیا کلید خورد و استقلال لوگوی باشگاه خود را با دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۰ در سازمان ثبت شرکت‌ها ثبت کرد. 

در فوتبال باشگاهی ایران قانونی در مورد سیستم ستاره‌گذاری روی لوگوی باشگاه‌ها وجود ندارد، تیم استقلال و پاس از سیستم ستاره‌گذاری به ازای هر قهرمانی در مسابقات قاره‌ای استفاده کرده‌اند و تیم پرسپولیس از سیستم ستاره‌گذاری به ازای هر ۱۰ قهرمانی در لیگ برتر استفاده نموده‌است.

البته تیم پاس پس از تغییر لوگو، در لوگوی جدید خود به ازای هر قهرمانی در ادوار لیگ برتر یک ستاره کوچک نیز بر روی لوگوی خود ثبت کرده است. در گذشته باشگاه فولاد پس از اولین قهرمانی خود در لیگ برتر به لوگوی خود یک ستاره اضافه نمود که در فصل بعد، آن ستاره برای همیشه حذف شد.

در مجموع ۳ تیم در فوتبال باشگاهی ایران دارای لوگوی ستاره‌دار می‌باشند: استقلال ۲ ستاره، پرسپولیس ۱ ستاره و پاس ۱ ستاره بزرگ در بالای لوگو و ۵ ستاره کوچک بر روی لوگو.

نکته قابل توجه در ستاره‌گذاری تیم‌ها در ایران این است که در این خصوص هیچ قانونی در آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال وجود ندارد و تیم‌ها بسته به علاقه خود و هواداران اقدام به ثبت ستاره می‌نمایند. این روند نه از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که از طریق سازمان ثبت شرکت‌ها و موسسات در قالب تغییرات آرم تجاری صورت گرفته و ستاره اضافه شده به لوگوی تیم در واقع بخشی از لوگوی تغییر یافته و رسمی باشگاه به‌شمار می‌رود و بر این مبنا تیم‌ها موظف‌اند که در صورت تیم‌داری در سایر رشته‌های ورزشی هم از لوگوی ستاره‌دار استفاده کنند.

در هر حال برای شفاف تر شدن مسئله در خصوص ستاره لیگ یا ستاره آسیایی، تیم هایی که در پیراهن خود از ستاره استفاده کردند، به صورت طبقه بندی شده مورد مقایسه قرار گرفتند. در خصوص تیم های ملی تکلیف کاملا مشخص است. بعد از قهرمانی برزیل در جام جهانی 1970 که سومین قهرمانی این تیم در این مسابقات محسوب می شد، فیفا تصویب کرد که به ازای هر قهرمانی در جام جهانی یک ستاره درج شود. به جز این تیم های ملی آفریقایی هم به تعداد دفعات قهرمانی در جام ملت های افریقا مجاز به استفاده از ستاره هستند. مثلا تیم فوتبال مصر با هفت قهرمانی، هفت ستاره روی پیراهن خود ثبت کرده است.

قاره آسیا
هیچ قانونی از سوی AFC مبنی بر درج ستاره به خاطر قهرمانی در آسیا وجود ندارد و این امر به اختیار باشگاه ها صورت گرفته است. تیم های وسترن سیدنی استرالیا، گامبا اوزاکا ژاپن و العین امارات تیم هایی هستند که پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ستاره دار شدند. به جز اینها نیروی هوایی عراق و الکویت کشور کویت به خاطر قهرمانی AFC CUP به پیراهن خود ستاره زدند و در نهایت استقلال و پاس همدان (پاس تهران سابق) تنها تیم هایی هستند که به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های آسیا به لوگوی خود ستاره چسباندند.

در لیگ فوتبال استرالیا تیم هایی که موفق به فتح لیگ حرفه ای این کشور شدند، به ازای هر قهرمانی یک ستاره نقره ای روی پیراهن خود درج می کنند و هفت تیم ستاره دار در حال حاضر در فوتبال این کشور وجود دارد. در فوتبال چین نیز به ازای هر قهرمانی لیگ یک ستاره روی پیراهن زده می شود. گوانگژو چین به خاطر پنج بار قهرمانی در سوپرلیگ چین پنج ستاره به پیراهن خود الصاق کرده ولی با وجود قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ ستاره ای بابت این مسئله روی پیراهن خود نزده است. در لیگ کره جنوبی هم به ازای هر قهرمانی لیگ یک ستاره زده می شود. به جز این در لیگ های هند، اندونزی و مالزی نه تمامی تیم ها بلکه برخی از تیم ها به ازای تعداد قهرمانی در لیگ روی پیراهن خود ستاره زدند.

همچنین الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان و جام باشگاه های آسیا شده، سه ستاره را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره پایین نیز به نشانه دو قهرمانی جام در جام آسیا در سال های ۲۰۰۲ و ۱۹۹۷ و همچنین دو قهرمانی سوپرجام آسیا در ۱۹۹۷ و ۲۰۰۰ است.
البته آنها به تازگی این ستاره‌ها را از آسمان خود جمع کرده‌اند و در طرح جدید لوگوی خود از ستاره استفاده نکرده باشند.

قاره آفریقا
شاید قانونی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درج ستاره روی پیراهن برای قهرمان باشگاه های قاره وجود نداشته باشد ولی برخلاف آسیا که زدن ستاره روی پیراهن قاره چندان مرسوم نیست، در آفریقا کاملا متداول است و ۱۵ تیم که موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام برندگان جام آفریقا شده اند، به ازای هر قهرمانی یک ستاره به پیراهن خود الصاق کرده اند.

جذاب ترین رقابت های باشگاهی در قاره آفریقا در کشور مصر برگزار می شود که حساسیت رقابت الاهلی و الزمالک در دنیا زبانزد است. الاهلی تیم سه ستاره و الزمالک تیم یک ستاره این کشور است و به ازای هر ۱۰ قهرمانی لیگ یک ستاره کسب کرده اند. کلا وضعیت لیگ اکثر کشورهای شمال آفریقا مشابه مصر است و در لیگ های مراکش، تونس و لیبی هم به ازای هر ۱۰ قهرمانی لیگ یک ستاره روی پیراهن زده شده است.

کشورهای آمریکای شمالی و کونکاکاف
در آمریکای شمالی، کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا، تیمی بابت قهرمانی در مسابقات قاره ای ستاره دار نشده است. تنها شش تیم از مکزیک، سورینام، تربیناد و توباگو، اییتی و کارآکوا به خاطر قهرمانی در این حوزه به پیراهن خود ستاره زده اند.

بحث ستاره در حوزه آمریکای شمالی تا حدودی متنوع تر از سایر مناطق است. در لیگ مکزیک که قدیمی ترین لیگ این منطقه محسوب می شود، هر تیم به ازای هر قهرمانی صاحب یک ستاره شده است. به عنوان مثال گواداخالارا با ۱۱ قهرمانی، ۱۱ ستاره روی پیراهن چسبانده است. در لیگ های ال سالوادور، جمهوری دومنیکن، پاناما و سورینام برخی از تیم ها به ازای هر قهرمانی ستاره چسبانده اند.

در پاناما و ترینیداد و توباگو هم تیم هایی با ۱۰ قهرمانی صاحب ستاره شده اند و تنها لس آنجلس گلکسی یک ستاره طلایی بزرگ کسب کرده است. در کانادا هم دو تیم به ازای هر قهرمانی در لیگ داخلی روی پیراهن خود ستاره چسبانده بودند که پس از پیوستن این تیم ها به لیگ آمریکا مجبور به حذف ستاره شدند. حکایت ستاره در کاستاریکا متفاوت از بقیه مناطق دنیاست و آخرین تیمی که موفق به قهرمانی پیاپی در لیگ این کشور شده، به تعداد قهرمانی پیاپی مجاز به درج ستاره است.

کشورهای آمریکای جنوبی
آمریکای جنوبی از جمله مناطقی است که زدن ستاره برای قهرمانی قاره کاملا متداول است. مثلا تیم های ولزسالزفیلد، استا دییونته، آرژانتین جونیور از آرژانتین، واسگودوگاما، اینترناسیونال و گرمیو برزیل، کولوکولو شیلی به خاطر قهرمانی در جام لیبرتادورس ستاره بر پیراهن خود زدند. به جز این تیم ها، روی پیراهن تیم هایی هم که در این قاره قهرمان جام باشگاه های جهان یا جام بین قاره ای شده اند، ستاره نقش بسته است.

ستاره خیزترین منطقه دنیا قطعا آمریکای جنوبی است و تقریبا هر تیمی به ازای قهرمانی در هر مسابقاتی حتی در سری B یا C اقدام به درج ستاره کرده است و دقیقا ۱۰۰ باشگاه در آمریکای جنوبی به بهانه های قهرمانی های مختلف در رقابت های باشگاهی داخلی ستاره دار شده اند. این آمار در برزیل جالب تر است و ۵۳ تیم در فوتبال این کشور صاحب ستاره اند و شاید به نوعی در برزیل، ستاره نداشتن بیشتر یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود تا ستاره داشتن!

ستاره های بدون افتخار
درج ستاره روی پیراهن لزوما به معنی کسب افتخار نیست. مثلا باشگاه پنارول اروگوئه ۱۱ ستاره روی پیراهن خود زده است که بیانگر این است که ۱۱ ستاره در این تیم بازی می کنند یا تیمی در مالزی که تاکنون سه بار اسمش را تغییر داده، به این خاطر سه ستاره روی پیراهن خود زده است. در لوگوی باشگاه منچسترسیتی تا سال ۲۰۱۶ سه ستاره وجود داشت که دلالت بر افتخار خاصی نداشت یا حتی تیمی مثل پاناتینایکوس برای مدتی به خاطر یک بار حضور در فینال جام باشگاه های اروپا یک ستاره طلایی و برای دو بار حضور در مرحله نیمه نهایی این جام دو ستاره سفید به پیراهن خود زدند و از آنجایی که این ستاره ها بدون کسب افتخار بود، مورد تمسخر رقبا قرار می گرفت. پس از سانحه هوایی برای تیم چاپکوئنزه به یاد قربانیان این حادثه یک ستاره روی پیراهن این تیم درج شده است.

دیگر خبرها

  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گروی مسیر فناوری است 
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • آخرین هت تریک کاکا با پیراهن میلان (2008/4/20) / فیلم