Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:06:22 GMT

مشاور رهبری: نگوییم کشور به بن‌بست رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۸۹۲

مشاور رهبری: نگوییم کشور به بن‌بست رسیده است

به گزارش جماران؛ مشاور دفاعی رهبر معظم انقلاب و وزیر سابق دفاع گفت: با ایستادگی ملت ایران و کشورهای مسلمان مقابل استکبار جهانی، هینمه پوشالی آمریکا که خود را قدرت جهان می داند شکسته شد.

سردار حسین  دهقان عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ۲۳ مرداد و سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان با اشاره به آموزه های دینی و پیروی از فرامین ائمه اطهار گفت: مجاهدت و انقلابی بودن در راه خدا ، مصداق بارز ترجمان آیات الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدا محوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم ایران چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن با باور مندی به خدای متعال، رضایتمندانه تمامی اتفاقات را پشت سر گذاشتند.

دهقان با تاکید بر شناختن جبهه های دشمن در تمای زمینه ها اظهار داشت: جبهه دشمن را نباید فقط در زمینه های نظامی تصور کرد بلکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.

وزیر سابق دفاع کشور  با بیان اینکه هدف دشمن برای  بر اندازی  نظام جمهوری اسلامی ایران است ، گفت: اما مردم ایران با پیروی از خط مشی شهدا و مقام معظم رهبری در هر مقطعی دشمنان خود را شناخته و پیشتازانه در مقابل توطئه های آنان ایستاده است.

وی  متذکر شد: اگر ملت ما ملتی معتقد و بصیر و متدین نبوده و رفتار آنان ریشه در عمق اعتقادات دینی نداشت و رهبری الهی دینی بر این کشور حاکم نبود ، این اقدامات منجر به فروپاشی سیاسی این انقلاب می شد.

سردار دهقان با اشاره به قیامهای کشورهای مسلمان از جمله یمن، تصریح کرد: با ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی هیمنه پوشالی آمریکا  که خود را قدرت برتر جهان می داند، شکسته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری  ولایت فقیه، تبلور عینی مردم جامعه ما در مسیر اعتقادات دینی و به ثمر رسیدن خون شهدا است، خاطرنشان کرد:  اگر می گوییم که ما مدیون خون شهدا هستیم به این معناست  که آنان ارزشی را خلق کرده اند که در حیات مادی و معنوی ما موثر خواهد بود.

دهقان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری در کشور گفت: اما این موضوعات نباید سبب شود که بگوییم کشور به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه ای در جهان پیدا نمی شود که هنجار شکنی را تنبیه نکند ، افزود: اگر دخترکی با تحریک برخی کشف حجاب کند و رسانه ها و شبکه های اجتماعی معاند از آن قهرمان بسازند، نباید انتظار تنبیه نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف سردار دهقان کشف حجاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده با صدور حکمی، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.

حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.

مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه‌های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیأت‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقا کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.

ارائه مشاوره‌های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقا سطح تفاهم و همکاری‌ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.

کد خبر 6085948

دیگر خبرها

  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید