Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:36:08 GMT

کاروان سلامت فارس در راه سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۹۳۲

کاروان سلامت فارس در راه سیستان و بلوچستان

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ کامبیز قهرمانی با اشاره به اجرای طرح نذر آب 2 در جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این طرح در دو قالب سلامت محور و معیشت‌محور اجرا می‌شود که استان فارس روستاهای تابعه شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهند. 

وی گفت: کاروان سلامت هلال احمر استان فارس از 2 شهریورماه در این منطقه مستقر می‌شوند و خدمات تخصصی، عمومی و پیراپزشکی را به مردم محروم شهرستان فنوج ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با بیان اینکه علاوه بر خدمات تخصصی و عمومی دیگر خدمات بهداشتی و پزشکی نیز به مردم منطقه ارائه می‌شود، افزود: مشاوره‌های بهداشت فردی و محیط، تیمی از روانشناسان و کمک‌های اولیه نیز در این کاروان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند. 

قهرمانی بیان کرد: در حوزه تخصص نیز متخصصان زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق، تغذیه، رادیولوژی و دندانپزشکی به منطقه محروم فنوج سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند و به صورت رایگان به معاینه و درمان بیماران می‌پردازند. 

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان در این منطقه نیز گفت: علاوه بر ویزیت رایگان داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود. 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس عنوان کرد: در حوزه تامین دارو به ویژه در حوزه زنان و زایمان و تغذیه خیران عرصه سلامت می‌توانند جمعیت هلال احمر را کمک کنند که از این افراد دعوت می‌شود در این امر خیر مشارکت کنند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان تغذیه سلامت سیستان و بلوچستان هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد