Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف شایعات مطرح شده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا این لحظه استعفایی از سمت خود نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ماه‌ها زیر انتقادات رسانه‌ها و هواداران قرار داشت بعد از جدایی برانکو از این باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفت به طوری که بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی و حتی با تجمع جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفای او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که تیم پرسپولیس با مربی جدیدش آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم می‌شود صحبت از تغییر و تحولات بزرگ مدیریتی در این باشگاه به گوش می‌رسد که البته وزارت ورزش و جوانان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ واکنش رسمی و یا حتی غیر رسمی به این مسائل نداشته‌اند. حالا در جدیدترین شایعات مطرح شده صحبت از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس و پذیرش آن توسط وزیر ورزش و جوانان است. این در حالی است که پیش از این عرب و پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی استعفای شفاهی خود را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش داده بود که البته این استعفای شفاهی پذیرفته نشد.

در واکنش به شایعه استعفای عرب که از عصر امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود تاکنون هیچ مقام رسمی نسبت به آن واکنش نشان نداده اما مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص اعلام کرده که فعلاً هیچ استعفای از سمت خود نداده و مسائل مطرح شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است.

 در روزهایی که صحبت از جانشینی علی رغبتی، رضا درویش و مهدی محمدنبی به جای عرب به گوش می‌رسد او که سکوت اختیار کرده به احتمال فراوان تا چند روز آینده واکنش‌هایی نسبت به این موضوع خواهد داشت. هرچند که با همه این اتفاقات به نظر می‌رسد تغییر و تحول در مدیریت پرسپولیس حتمی است و باید منتظر زمان رخ دادن آن ماند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایرج عرب فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار

مسعود حق لطفی در گفتگو با همشهری آنلاین به تشریح پروژه‌های عمرانی این سازمان در سال جاری پرداخت و گفت: سازمان ما در سال‌جاری نزدیک به ۱۶پروژه برای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را در دستور کار دارد. خانه شهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال پیگیری است.بازآفرینی ساختمان بلدیه نزدیک به ۸۰درصد پیشرفت کرده است و امید داریم که این پروژه در مهرماه سال‌جاری افتتاح شود.

او افزود: ساختمان بلدیه در دوره قاجار به‌عنوان ساختمان شهرداری شناخته می‌شد اما در زمان پهلوی دوم دستور تخریب آن صادر شد. این ساختمان در سال ۱۳۹۶در راستای بحث بازآفرینی مورد توجه قرار گرفت. تلاش خواهیم کرد که ۲۰درصد باقیمانده از پروژه را در ماه‌های پیش‌رو به نقطه پایان برسانیم.

حق لطفی در رابطه با هزینه بازآفرینی ساختمان بلدیه، توضیح داد: تأمین تأسیسات مانند آسانسور، هواکش و... یکی از بخش‌های پرهزینه این پروژه است. برهمین اساس باید گفت که برای تکمیل ۲۰درصد باقیمانده نزدیک به ۳۰۰میلیارد تومان بودجه لازم است. در سنوات گذشته نیز به‌طور تقریبی نزدیک به ۱۵۰میلیارد تومان برای ساختمان بلدیه هزینه شده است.

او افزود: در کنار پیگیری بازآفرینی خانه بلدیه، ما در حال بهسازی و مقاوم‌سازی‌ پل‌های سواره‌رو در سطح شهر تهران هستیم. مقاوم‌سازی‌ ۶پل در سال گذشته کلید خورد و مقاوم‌سازی‌ تعدادی از این پل‌ها در سال‌جاری نهایی خواهد شد، ۲۵۰میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها بود. امسال نیز مقرر شد تا ۷پل دیگر همچون پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، پل شهید صنیع خانی روی تقاطع بزرگراه‌های آزادگان و شهید تندگویان و... بهسازی و مقاوم‌سازی‌ لرزه‌ای شوند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در رابطه با ایجاد ایستگاه‌های شتاب‌نگار، توضیح داد: این پروژه در سال‌۱۴۰۱ کلید خورد و اکنون تکمیل شده است. این پروژه با هدف افزایش تاب‌آوری شهر در هنگام مخاطرات انجام شد. تهران باید ۵۰ایستگاه شتاب‌نگار داشته باشد، به همین دلیل ۲۲شتاب‌نگار از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران و ۲۸شتاب‌نگار نیز از سوی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ایجاد شد. این شتاب‌نگارها، اطلاعات را در زمان بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران منتقل خواهند کرد تا در چند ثانیه ابتدایی وقوع زلزله، هشدارهای لازم برای قطع برق و گاز را مخابره کنند.

به گفته حق لطفی «پروژه سبزه‌میدان نیز از سال گذشته کلید خورد و در ماه‌های آتی افتتاح خواهد شد تا از این طریق بازسازی و بازپیرایی ۳هزارمترمربع میدانگاه شهری اجرایی شود. جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از ابعاد پروژه سبزه‌میدان است تا مشکل آب‌گرفتگی که سال‌ها این بخش از بازار را درگیر کرده بود، حل شود. همچنین قرار است که در سال‌جاری بازپیرایی میدان مروی و میدان ابن‌سینا را اجرایی کنیم تا این دو میدان مهم شهر نیز شکل و شمایل مناسبی پیدا کنند.»

کد خبر 846595 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران قدیم شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • ناسا ۶ ماموریت را برای بررسی تغییرات اقلیمی زمین انتخاب کرد