Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:14:34 GMT

پیام سید حسن نصرالله به ظریف

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۹۴۸

صراط:

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، تحریم‌های آمریکا علیه او را محکوم کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله خطاب به وزیر خارجه ایران گفت که «من و برادرانم همبستگی خود را با شما اعلام می‌کنیم».

سید حسن نصرالله گفت که «جان بولتون (مشاور امنیت ملی کاخ سفید) که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، در طول حیاتش نتوانسته در هیچ زمینه‌ای به پیروزی برسد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که «آمریکا در سال 2006 در برابر مقاومت در یک کشوری با مساحت کوچک مانند لبنان شکست خورد، پس چگونه می‌تواند در برابر کشور قدرتمند منطقه، ملت واحد و رهبر بزرگ آن قرار بگیرد».

وی خطاب به ظریف گفت که «شما صدای بلند و رسا در همه محافل بین‌المللی و سخنگوی حق در برابر طاغوتی‌های جهان مانند ترامپ هستید».

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که «می‌خواستند شما را تحریم کنند، اما اکنون حضور شما قوی‌تر و موثرتر شده است و به خواست خداوند به عنوان مدافع مظلومان و مستضعفان و جبهه مقاومت باقی خواهید ماند.».

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

منابع خبری فلسطینی بامداد جمعه از به صدا درآمدن آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، آژیر خطر در منطقه الجلیل الأعلی به صدا درآمده است.

شبکه المیادین نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در نتیجه ورود یک هواپیمای ناشناس به حریم هوایی این منطقه به صدا درآمده است.

تاکنون جزییات دیگری منتشر نشده است.

پنجشنبه شب نیز منطقه «کریات شمونا» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این منابع تاکید کردند که حداقل ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد دو محل تجمع نیرو‌های نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل در شهرک یرئون در مرز‌های شمالی را با موشک هدف قرار داده است.

این گروه همچنین نیرو‌های اسرائیلی را در ساختمانی دیگر در شهرک المناره هدف قرار داد که در این حمله نیز تلفاتی به اشغالگران وارد آمد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد که ساختمانی در شهرک یرئون در الجلیل علیا مستقیما هدف موشک حزب الله قرار گرفته است.

شامگاه امشب نیز رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک‌های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی‌توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

tags # فلسطین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حزب الله : از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند