Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:25:16 GMT

تاخیر 7 ساعته ایران‌ایر در پرواز اهواز _ تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۰۳۸

پرواز شماره 310 اهواز به تهران امشب به دلیل نقص فنی و پایان ساعت پروازی تیم پرواز با تاخیر مواجه شد که مسئولان این شرکت بابت بروز مشکل پیش آمده از مسافران عذرخواهی کردند.

به گزارش ایسنا، پرواز امشب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اهواز به تهران به شماره 310 که قرار بود ساعت 21:40 فرودگاه اهواز را به سمت پایتخت ترک کند، با تاخیر مواجه شد و مسافران در وهله نخست با پیامک تاخیر دو ساعته و پرواز در ساعت 23:40 مواجه شدند اما پس از آنکه وارد فرودگاه اهواز شده‌اند مجدداً پیامک دیگری برای آنها ارسال شد که این پرواز با هفت ساعت تاخیر و راس ساعت 4:40 بامداد فردا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تفاوت بسیاری بین اظهارات مسئولان هواپیمایی و آنچه مسافران می‌شنوند، وجود دارد. چراکه معصومه اصغرزاده روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درباره این تاخیر که به علت نقص فنی به وجود آمده به ایسنا اینگونه توضیح داد که پرواز 310 مسیر اهواز به تهران به دلیل نقص فنی هواپیما بوده است چراکه هواپیمای مورد نظر در فرودگاه مهرآباد پیش از آنکه به سمت اهواز حرکت کند و مسافران را از آنجا به پایتخت بیاورد در فرودگاه مهرآباد دچار نقص فنی شده و به همین دلیل به مسافران این پرواز اعلام کردیم که با دو ساعت تاخیر این پرواز انجام خواهد شد.

اما با توجه به اینکه نمی‌دانستیم نقص فنی دقیقا چه زمانی برطرف خواهد شد، پیامک دوم را ارسال کردیم که پروازشان هفت ساعت تاخیر خواهد داشت.

وی افزود: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده نه‌تنها نقص فنی هواپیما برطرف شده بلکه به دلیل اینکه ساعت پروازی تیم مورد نظر در حال پایان بود تیم پروازی را نیز تغییر دادیم.

اصغرزاده گفت: با توجه به این شرایط ساعت پرواز قطعا 4:40 با هفت ساعت تاخیر انجام می‌شود و ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران پذیرایی لازم را از آنها به عمل می‌آورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرواز پرواز اهواز تهران تاخیر در پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی