Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:32:29 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب درس مقاومت است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۱۵۲

بیانیه گام دوم انقلاب درس مقاومت است

عبدالله پور با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر درس گرفتن از گذشته، درس مقاومت است گفت: نمی‌توان با دشمن از راه مذاکره وارد شد و فقط زبان مقاومت به آنها می‌فهماند که دوره ظلم به ملت‌ها گذشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز(چهارشنبه، ۲۳ مرداد) در همایش استانی تبیین گام دوم انقلاب در پیشبرد مقاومت اسلامی در رشت با تاکید بر ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برای پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی باید به بیانیه گام دوم عمل کنیم چرا که بی‌توجهی به آن موجب بروز انحراف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی کشورهای مظلوم و ستمدیده است افزود: آمریکا با ادعای ابرقدرت بودن در مقابل ملت ایران زمین‌گیر شده و تمام نقشه‌هایش به شکست می‌انجامد.

 

عبدالله‌پور ادامه داد: ملت ایران با تلاش در جهت ایجاد تمدن اسلامی، صفحه جدیدی از تاریخ بشریت را رقم می‌زند که دیگر هیچ ظلمی علیه مظلومی نباشد.

 

وی مقاومت را بهترین و کم هزینه‌ترین راه در مقابل فشارها دانست و بیان کرد: گرگ‌های کراوات زده در کشتن انسان‌ها و از بین بردن منابع هیچ قیدی ندارند و فقط زبان مقاومت به آنها می‌فهماند که دوره ظلم به ملت‌ها گذشته است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر درس گرفتن از گذشته، درس مقاومت است تصریح کرد: نمی‌توان با دشمن از راه مذاکره وارد شد، راه ما در بیانیه گام دوم چنانچه درست تبیین شود به موفقیت می‌رسیم.

 

عبدالله پور با تاکید اینکه دوری از مواضع انقلابی سرعت پیشرفت را می‌کاهد گفت: باید دولت جوانان حزب اللهی روی کار آمده و مشکل را حل کنند زیرا راه سعادت حضور نیروهای انقلابی در همه عرصه‌های قدرت است.

 

در ادامه سرهنگ «عباس حسینی» با اشاره به هدف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین افزود: حلقه‌های تربیتی به پنج دسته حلقه متربیان، سرگروه‌ها، مربیان، سرمربیان و مجمع اساتید تقسیم می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه کارمند بسیجی باید عامل به تقوا، خوش‌اخلاق، دلسوز و با ادب باشد گفت: مردم‌داری، مردم یاوری و طرفداری از حقوق ضعفا از  ویژگی‌های کارمندان بسیجی است.

 

وی با تأکید بر اینکه باوجود کارمندان بسیجی نباید شاهد بروز مفاسد اقتصادی در ادارات باشیم اظهارکرد: باید کارمند بسیجی در راستای ریشه‌کن کردن این‌گونه مسائل که در شأن نظام اسلامی نیست، تلاش کند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روزنامه ها دعای عرفه شبستان یزد استان همدان مسجد غدیر بیانیه گام دوم انقلاب مقابله با ظلم جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌توان آن را«وعده صادق» نامید نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات مقتدرانه راهبردی، رژیم صهیونیستی را مورد حمله موشکی خود قرار دادند اظهار داشت: بی‌تردید این حمله موشکی نشان از اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی بوده که به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: دولت‌هایی که خود را برتر منطقه می‌دانستند و استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کرد و رژیم صهیونیستی که خود را قلدر منطقه تصور کرده و گمان می‌کرد هر چه در منطقه بگوید و در کشورهای منطقه بخواهد انجام می‌دهد، اما در شب گذشته با یک عملیات پیچیده همه آن اقتدار پوشالی اسرائیل را درهم کوبید و توانست یک بار دیگر امید را در بین امت‌های مظلوم منطقه بیافریند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که از کیان ملت ایران اسلامی و تمامی امت اسلامی دفاع خواهم کرد و از سوی دیگر هر زمان ملت ایران بخواهد، همواره با پیروی از منویات رهبری آماده فداکاری بوده است و هر صحنه‌ای که لازم بوده حاضر بوده‌اند و با کمال اقتدار در مقابل استکبار مقاومت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه مقاومت به اندازه‌ای گسترده شده است که نسخه رژیم پوشالی و جرثومه فساد و تباهی را در هم بپیچد و اقتدار امت اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده است.

ماموستا کلشی‌نژاد با تقدیر از دلاورمردان و رزمندگانی که همواره برای پیشرفت و توسعه امت اسلامی در همه جای دنیا حاضر بوده و فداکاری کرده‌اند و اجازه نداده‌اند خون شهدا هدر برود و امت اسلامی مدیون خون شهدا است اظهار داشت: باید بر مادرانی که چنین سربازان و فرزندانی را با کمال صبر و مقاومت تربیت کرد‌ه‌اند که بتوانند برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و مردم مظلوم غزه در صحنه‌ها و سنگرهای مختلف تلاش کنند آفرین گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد