Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@18:13:50 GMT

فروزان سکوت ۴ ماهه خود را شکست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۱۵۸

محسن فروزان گفت: وقتی پیشنهاد خوب داخلی دارم منطقی نیست به لیگ‌های کوچک خارجی بروم. به گزارش جنوب نیوز، از آن شب تلخ ۲۳ فروردین که دنیا دور سر فروزان چرخید، نزدیک ۴ ماه سپری شده و حالا محسن بعد از ۱۲۰ و چند روز سکوت طولانی به حرف آمده است. بهتر است خودتان حرف‌های او را بخوانید...
  * محرومیت تو تمام شد و شایعاتی هست که می‌خواهی برگردی؟
محروم که نبودم، تعلیق بودم که مدت زمان حکم به پایان رسید و الان مشکلی برای بازی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  * پس چرا کم پیدایی؟ نیستی؟
چرا، هستم، تمرین می‌کنم، فقط رویه‌ام را عوض کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم تو چشم باشم. بی‌سر و صدا تمرین می‌کنم.
  * انفرادی؟
یک مدت با نفت مسجد سلیمان تمرین می‌کردم. به خاطر رفاقت با مهدی تارتار، وقتی این تیم در تهران اردو داشت، با آن‌ها تمرین می‌کردم که جا دارد از تارتار و حسین اینانلو مربی دروازه‌بانان نفت مسجد سلیمان تشکر کنم. الان هم تنها تمرین می‌کنم تا از شرایط آرمانی فاصله نگیرم.
  * می‌خواهی بروی نفت مسجد سلیمان؟ یا پیشنهاد دیگری داری؟
هنوز تصمیم نگرفته‌ام، پیشنهادهایی دارم، ولی اول باید قراردادم را با تراکتور فسخ کنم.
  * برای فسخ اقدام کرده‌ای؟
وکیلم مصطفی سلیمانی صحبت‌های مقدماتی را با وکیل باشگاه تراکتور انجام داد و منتظرم. امیدوارم باشگاه تراکتور برگه فسخ قراردادم را بدهد تا قبل از پر شدن لیست تیم‌ها، تیم جدیدم را انتخاب کنم. به هر حال تراکتور هم برای جذب بازیکن باید اسم من را از لیست خارج کند. من هم نمی‌خواهم کار به لج‌بازی بکشد و مثلاً بیرون بنشینم و از تراکتور پول بگیرم. من مقاطع مختلف در تبریز بازی و زندگی کردم و اصلاً دوست ندارم تراکتور ضرر کند.
  * هنوز با تبریزی‌ها در ارتباط هستی؟
بله، دوستان خوبی در تبریز دارم. حالا که حرف تبریز شد، جا دارد یک بار دیگر از مردم خوب تبریز بابت اتفاقات بازی با سپیدرود معذرت‌خواهی کنم. آن روز گل‌های بدی خوردم و بابت آن اتفاق شرمنده هواداران تراکتور شدم، اما باور کنید فقط اتفاق بود. برای تمام دروازه‌بانان بزرگ جهان هم اتفاق می‌افتد که روز بد داشته باشند. بیشتر بخوانید: سرنوشت دروازه‌بانان مطرح فوتبال ایران که ناگهان محو شدند! +عکس
  * پرونده شرط‌بندی به کجا رسید؟
پرونده روال طبیعی خود را در قوه قضاییه طی می‌کند. من پیش قاضی هم گفتم و قبل از آن در بازجویی‌ها هم توضیح دادم نه شرط‌بندی کردم و نه با بنگاه‌های شرط‌بندی در ارتباط بودم. هجمه بدی علیه من شد و اتهامات زیادی زدند که خدا را شکر مأموران امنیتی به پرونده ورود کردند. آن‌ها خودشان مو را از ماست می‌کشند و همه چیز ثابت خواهد شد و به مردم ثابت می‌شود من و همسرم هیچ تخلفی نکردیم.
  * فکر می‌کنی آخرش به کجا برسد؟
من تابع قانون هستم، هر چه قانون حکم بدهد، اما تا حکم نهایی بیاید، طول می‌کشد و توقع دارم باشگاه تراکتور ماجرا را دوستانه تمام کند تا بیشتر از این بابت یک سوءتفاهم ضرر نکنم. چیز زیادی نمی‌خواهم، فقط برگه فسخ قراردادم را بدهند.
  * انگار از پارس جنوبی جم هم بابت مطالبات خودت شکایت کردی؟
بله، بعد از چند وقت صبوری بالاخره مجبور به شکایت شدم. ۵۰ درصد قراردادم به علاوه آپشن‌ها مانده بود که حکم قطعی گرفتم و پارس‌جنوبی تا طلبم را ندهد، امکان ندارد بتواند قرارداد جدید ثبت کند.
  * امکان دارد ببخشی و کوتاه بیایی؟
اصلاً! به اندازه کافی تخفیف دادم و صبر کردم. با دلار ۴ هزار تومانی طلبکار بودم و الان دلار ۱۲ هزار تومان است. با طلبم می‌توانستم در تهران خانه بخرم، اما الان حتی نمی‌توانم با این پول خانه اجاره کنم.
  * پس چطور مطالباتت از استقلال را بخشیدی؟
استقلال فرق داشت. استقلال را مثل خانه‌ام می‌دانم. کسی از خانواده خودش شکایت نمی‌کند.
  * خیلی دلت می‌خواهد برگردی استقلال؟
راستش را بگویم خیلی، هواداران استقلال هنوز هم به من لطف دارند و خودم هم دوست دارم برگردم و محبت مردم را جبران کنم. من عاشق استقلال هستم و به خاطر این عشق خیلی تاوان دادم، ولی از عشق به استقلال کوتاه نیامدم.
  * دو هفته پیش شایعه شده بود پیشنهاد برگشت هم داری؟
پیشنهاد مستقیم از استقلال نداشتم، ولی دوست دارم شرایطی باشد که برگردم.
  * ولی شایعه شده حسینی شرط گذاشته باشگاه دروازه‌بان مطرح جذب نکند؟
تا چیزی را با چشم خودم نبینم قبول نمی‌کنم، این حرف را نمی‌توانم بپذیرم و خواهش می‌کنم شما هم هر چیزی را قبول نکنید. تیم بزرگی مثل استقلال جای این حرف‌ها و شرط‌ها نیست و حسینی هم اهل این مسائل نیست. تیم بزرگی مثل استقلال که همزمان باید در لیگ و آسیا بازی کند، نمی‌تواند دست به چنین ریسک خطرناکی بزند. بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.
  * راستی چرا به فکر بازی خارج از ایران نیستی؟
هستم، ولی تیم‌های خارجی خیلی سخت دروازه‌بان ایرانی می‌گیرند. البته وقتی پیشنهاد خوب داخلی دارم منطقی نیست به لیگ‌های کوچک خارجی بروم. منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی دارند و برای قهرمانی منتظر لغزش یکدیگر هستند.

طرفداری| پیشکسوت پرسپولیس شانس قهرمانی برای سرخابی‌ها را مساوی می‌داند.

حمید درخشان در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و این که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار کرد:

استقلال و پرسپولیس هر دو در کورس قهرمانی قرار دارند و شرایط به گونه‌ای است که هر کدام منتظر لغزش دیگری است تا خود را به صدر برساند. البته شرایط هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است.

وی افزود:

یکی از نقاط ضعف تیم‌ها در نیم فصل دوم این است به جای این که تمرکزشان را روی رفع اشکالات خود قرار دهند و ضعف تیم خود را برطرف کنند، ضعف تیم خود را به گردن سایر تیم‌ها می‌اندازند. فوتبال ما هنوز نتوانسته خود را از این وضعیت خارج کند و در یک شرایط ایده‌ال قرار بگیرد. تا زمانی که به انتهای بازی‌ها برسیم هر تیم به دنبال تضعیف و تخریب تیم دیگری است در حالی که اگر تمرکزشان را به روی بازی تیم خود قرار دهند شانس قهرمانی آن تیم بیشتر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

در شرایط فعلی بهترین کار این است تیم‌های مدعی قهرمانی به فکر این باشند که تمرکزشان را روی بازی‌های خود قرار دهند تا شانس قهرمانی را از دست ندهند.

درخشان همچنین درباره علت عملکرد ضعیف سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم، اظهار کرد:

سپاهان چون در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی نگرفت، آن نتیجه از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر نامطلوبی گذاشت، همچنین جابجایی در مدیریت سبب شد تا تیم تمرکز کافی برای ادامه بازی‌ها را نداشته باشد. سپاهان تیم خوبی بسته بود اما نمی‌دانم به چه دلیلی بازیکنان تمرکز لازم را در تیم نداشتند و همین مسئله سبب شد تیم از شکل اصلی خود خارج شود.

وی تاکید کرد:

سپاهان با وجود این که بازیکنان خوبی جذب کرده بود و روند رو به جلوی خوبی داشت اما رشد آن یک دفعه متوقف شد، حال این که چرا چنین اتفاقی برای تراکتور رخ داد مشخص نیست.

درخشان ادامه داد:

تراکتور نیز یکسری مشکلات در خرید بازیکنان داشت و فکر کنم یک مقدار در خرید بازیکن سلیقه‌ای عمل کرد و همین موصوع سبب شد تا مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود. تراکتور برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام داده بود اما به خاطر این گونه مسائل دچار مشکل شد.

وی در پایان با بیان این که هر دو استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، به ایسنا گفت:

هر دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و منتظر لغزش یکدیگر هستند تا قهرمانی را به راحتی از دست ندهند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)