Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا - بر اساس رای داوران که چهارشنبه شب در آیین اختتامیه درمجموعه آوای خلیج فارس کیش اعلام شد، در این مسابقات تیم روسیه با امتیاز ۷۴۱۶ ممیز۴صدم، مقام نخست؛ چین با ۴۹۲۲ ممیز۱۹صدم، مقام دوم و جمهوری اسلامی ایران با امتیاز ۴۷۵۴ممیز۸۸صدم،  به عنوان سه کشور برتر معرفی شدند.  

همچنین کشورهای ونزوئلا، آفریقای جنوبی و سوریه نیز در رتبه های چهارم تا ششم این مسابقات بینالمللی قرارگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق 2019 نظامیان که طی 10 روز گذشته در کرانه های جزیره مرجانی کیش جریان داشت، چهارشنبه شب در آیینی با حضور امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، آدمیرال ویدکو، جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه، امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، دبیرستاد اجرایی مسابقات غواصی ارتشهای جهان، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقهآزادکیش، فرماندهان و مسئولان کشوری و مهمانان خارجی و داخلی برگزار شد.

در مراسم پایانی این مسابقات بینالمللی که با حضور 160 غواص از چهاره قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار شد، کشورهای حاضر در مسابقات و حائز رتبه های برتر، جوایز و هدایای خود را از دستان امیردریادارخانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش دریافت کردند. 

این رقابتها در قالب مسابقات نظامیان جهان با ابتکار کشور روسیه از حدود 11 سال پیش تا کنون، هر ساله در 17 رشته برگزار می شود.

 نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سه سال پیش در این مسابقات شرکت کرده اند.

1339

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان حریفان خود در مسابقات قهرمانی جهان را شناخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال جوانان جهان در بخش دختران برگزار شد و تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل هم‌گروه شد.

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در مقدونیه را به دست آورد.

رقابت‌های هندبال جوانان دختر قهرمانی جهان از 30 خرداد الی 10 تیر 1403 با حضور 32 تیم در  کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز