Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه الجزیره به نقل از منابعی مدعی شد که شبه‌نظامیان مورد حمایت امارات به ساختمان وزارت حمل و نقل دولت منصور هادی در شهر عدن حمله کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره قطر از حمله شبه نظامیان «شورای انتقالی جنوب» به ساختمان وزارت حمل و نقل دولت منصور هادی در شهر عدن خبر داد.

این شبکه به نقل از منابعی در جنوب یمن شامگاه چهارشنبه (۲۳ مرداد) گزارش داد که نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن که از حمایت امارات عربی متحده برخوردار هستند، وارد ساختمان وزارت‌خانه مذکور شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن

به گزارش قدس آنلاین، شبکه خبری المسیره یمن امروز سه شنبه گزارش داد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس، دو بار شهر «باجل» واقع در استان الحدیده (غرب یمن) را بمباران کردند.

این شبکه هنوز به جزئیات و تلفات احتمالی این حمله اشاره‌ای نکرده است.

هواپیماهای آمریکا و انگلیس یکشنبه شب نیز مناطقی از استان تعز در شمال غرب یمن را بمباران کردند.

همزمان با جنگ غزه ارتش یمن با موشک و پهپاد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ از ماه نوامبر هدف قرار داده است.

به دنبال این حملات آمریکا و انگلیس نیز حملاتی را علیه ارتش یمن انجام داده‌اند. انصارالله یمن ژانویه اعلام کرد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جزو اهداف نظامی این جنبش هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند