Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زینب نصیری با اعلام این خبر گفت: دورهمی معلولان و سالمندان در ۴۴ نقطه از مناطق شهر تهران برگزار می شود. همچنین در ۳۵۲ محله دوشنبه‌های سالمندی و چهارشنبه‌های معلولین در سراهای محلات برگزار می‌شود.

وی در خصوص میزان مشارکت معلولان و سالمندان در این برنامه ها افزود: تعداد افراد سالمند و معلول ساکن در مناطق مختلف هستند و به همین دلیل میزان مشارکت ها تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مناطق ۳ و ۶ بیشترین میزان سالمندان را داریم و به تناسب تعداد سالمندانی که در این برنامه ها مشارکت دارند بیشتر است. در مناطق ۱۶، ۱۴، ۱۸ و ۲۰ تعداد افراد دارای معلولیت قابل توجه و مشارکت بیشتر است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی ما ارتقای سلامت شهروندان است. به همین دلیل به طور خاص در کنار برنامه‌هایی که برای تمام شهروندان برنامه‌ریزی می‌شود، تلاش داریم گروه‌های جمعیتی که به هر دلیل تا امروز کمتر دیده شده‌اند یا در ارتباط با دریافت خدمات شهری یا برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای آن‌ها نابرابری و تبعیض وجود داشته را در این برنامه‌ها مشارکت دهیم.

نصیری با اشاره به اینکه دو روز در هفته را به طور خاص به افراد سالمند و معلول اختصاص داده‌ایم، گفت: نگاه‌مان این بود که اگر شهروندان تهرانی تا امروز شناخت و درک درستی نسبت به افراد دارای معلولیت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها پیدا نکرده‌اند، به واسطه این برنامه‌ها کمک کنیم که همه افراد فارغ از تفاوت‌هایی که دارند، در کنار یکدیگر قرار گیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 زینب نصیری دورهمی معلولان و سالمندان مدیر کل سلامت شهرداری تهران شرکت ۲۰ هزار سالمند و ۱۲ هزار معلول ارتقای سلامت شهروندان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارتقای سلامت شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوان مهریزی هفته‌ای یک روز باحضور در آسایشگاه سالمندان نشاط مهریز به سالمندان خدمت رسانی می‌کند.
صادقی می‌گوید: مدت چهارماهی هست که یک روز در هفته به سالمندان آسایشگاه خدمات ماساژدرمانی ارائه می‌دهد.
زارع پرستار آسایشگاه به فواید ماساژ برای سالمندان اشاره کرد و بیان داشت:ماساژ باعث کاهش اضطراب و استرس، کاهش درد بویژه در مفاصل، افزایش گردش خون، کاهش فشار خون، بهبود سلامت روان، کاهش افسردگی و ایجاد آرامش و حس خوشایند در سالمندان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد