Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@23:47:21 GMT

فرار زندانی از بیمارستانی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۵۲۷

فرار زندانی از بیمارستانی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یک متهم زندانی از بیمارستان آیت الله مدنی تبریز موفق به فرار شد. متهم زندانی که روز گذشته به منظور دریافت خدمات درمانی و آنژیوگرافی قلبی از طریق زندان به بیمارستان شهید آیت الله مدنی تبریز اعزام شده بود با در اختیار گرفتن اسلحه گرم و ترساندن مامور و کادر درمانی ظهر امروز از این بیمارستان فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سارق حرفه ای با همکاری یکی از همدستانش با لباس شخصی و با بر هم زدن نظم بیمارستان، از بیمارستان آیت الله مدنی تبریز فرار کرد.

همدست این زندانی با حضور در اتاق بستری بیمارستان یک قبضه اسلحه کلت کمری را در اختیار وی گذاشته و متهم با همکاری وی و پس از تهدید ماموران همراه و عوامل پرستاری و نگهبانی بیمارستان و تیراندازی هوایی، با زورگیری یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ متواری شد.

تلاش های پلیس و نیروی انتظامی برای دستگیری این زندانی متواری همچنان ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان زندان تیراندازی پژو نیروی انتظامی بیمارستان تیراندازی نیروی انتظامی اسلحه کلت کمری فرار زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم ارائه خدمات درمانی در مراکز آموزشی و درمانی تبریز در ایام تعطیلات نوروز گفت: در این مدت در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) ۸۲ مورد عمل جراحی انجام شده و تعداد مراجعه به اورژانس ۲۳۵۴ نفر، ویزیت سرپائی ۱۸۳۶ مورد، تعداد موارد بستری ۳۳۱ نفر و اعزام به سایر مراکز ۱۰۵ مورد بوده است.

وی افزود: در مرکز آموزشی و درمانی سینا نیز تعداد اعمال جراحی ۱۱۳ مورد، ویزیت سرپایی مراجعین درمانگاه ۲۱۸ مورد، بیماران بستری ۲۶۲ نفر، و پذیرش بیماران اورژانس در این مرکز ۱۵۶۳ نفر بوده است.

نقی پور از ۶۰۵ عمل جراحی در مرکز آموزش درمانی شهدای تبریز خبر داد و گفت: در طی هفته اول نوروز تعداد مراجعین به اورژانس این مرکز ۱۸۳۹ مورد، ویزیت سرپایی ۱۵۵ مورد، تعداد اعمال جراحی ۲۰۹ مورد بوده و تعداد ۳۹۶ عمل نیز در اتاق عمل سرپایی اورژانس انجام گرفته است.

وی در خصوص ارائه خدمات در مرکز آموزشی و درمانی کودکان زهرا مردانی آذر گفت: در این مرکز نیز تعداد اعمال جراحی ۲۵ مورد، ویزیت سرپائی ۱۹۶۲ مورد، بیمار بستری ۳۶۰ مورد و تعداد مراجعین به اورژانس ۱۵۵۵ مورد بوده است.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده در مرکز آموزشی ودرمانی چشم نیکوکاری نیز در درمانگاه تخصصی ۷۴ بیمار، درمانگاه اپتومتری ۱۱۳ بیمار، درمانگاه پاراکلینیک ۳۷ بیمار، مراجعه به اورژانس ۱۴۶۷ نفر، بیماران بستری ۱۷ نفر و اعمال سرپائی اورژانس یک نفر بیمار گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: در مرکز آموزشی و درمانی چشم علوی نیز تعداد ۸۴ نفر توسط متخصص ویزیت شده اند و تعداد ۱۲۸۹ نفر نیز به اورژانس مراجعه کرده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

نقی پور ادامه داد: در بیمارستان رازی تبریز نیز تعداد بیماران مراجعه به اورژانس ۹۶ نفر و تعداد افراد بستری ۴۱ نفر و تعداد ۵۵ نفر نیز بصورت ویزیت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی در خصوص مرکز آموزشی و درمانی قلب شهید مدنی تبریز گفت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مرکز ۱۰ مورد، آمار مربوط به ویزیت سرپایی ۶۴۸ نفر، بیماران بستری ۱۳۸ نفر و آمار مراجعه به اورژانس نیز در این مرکز ۷۵۹ مورد است.

وی از تولد ۹۹ نوزاد در مراکز آموزش درمانی تبریز خبر داد و گفت: در طی هفته اول تعطیلات ۳۹ نوزاد در مرکز آموزشی ودرمانی طالقانی تبریز بدنیا آمده است، ۳۹ نفر نیز مورد عمل جراحی قرار گرفتند و ۲۰۴ ویزیت سرپایی در این مرکز انجام شده است.

وی افزود: در مرکز آموزشی و درمانی الزهراء نیز در این مدت ۶۰ نوزاد متولد شده است و تعداد اعمال جراحی ۹۵ مورد و تعداد ویزیت سرپایی نیز ۱۳۱۰ مورد بوده است.

نقی پور گفت: در مرکز آموزشی و درمانی اسد آبادی نیز تعداد بیماران مراجعه کننده به اورژانس و سرپائی ۱۸۱۶ نفر بوده اند که تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی در خصوص بیمارستان باباباغی نیز گفت در این مرکز نیز تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس ۳۰ نفر بوده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات کادر درمانی فعال در مراکز آموزشی و درمانی گفت: ارائه خدمات در ایام تعطیلات نیز در مراکز آموزشی و درمانی تبریز روند طبیعی دارد و همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند.

کد خبر 6064059

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • ارایه خدمات مختلف درمانی و آموزشی طی تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی‌خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان