Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول پس از تساوی ۲-۲ در پایان ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۵-۴ برنده شد. 

طرفداری- پس از برد لیورپول مقابل چلسی در ضربات پنالتی و نتیجتا قهرمانی در سوپر جام اروپا، شادمانی یورگن کلوپ در سرعت دویدنش به سوی بازیکنانش مشخص بود.

به گزارش BT Sport، سرمربی آلمانی قرمزها پس از بازی در ارزیابی کلی خود از مسابقه گفت:

این طور نیست که اغلب دلیلی برای احساس کردن این تعصب داشته باشم ولی امشب این را حس‌ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار دشواری برای هر دو تیم بود. مهم برنده شدن بود که در نهایت نصیب ما شد پس همه چیز خوب است. ما شخصیت‌مان را نشان دادیم، چلسی هم همین طور. هیچکسی در ورزشگاه نمی‌خواست بازی برای ۳۰ دقیقه بیشتر ادامه داشته باشد ولی به هر حال این طور شد. چلسی تیم خیلی خوب بود و لحظات خوبی در این مسابقه داشت. هنوز در ابتدای فصل به سر می‌بریم ولی نشان دادیم که اهل رقابت هستیم.

آدریان 

آدریان؟ عجب داستانی! خیلی زود در رختکن به عنصری پر سر و صدا تبدیل شده است! همان قضیه احساسات اسپانیایی است... حس و حال خیلی خوبی برای او دارد. او نه فقط در پنالتی‌ها، بلکه در کل بازی نقش مهمی ایفا کرد واقعا برای بچه‌ها خوشحالم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانسی خنده‌دار با حضور جواد رضویان و مهران غفوریان (فیلم) دوبلوری بامزه اکبر عبدی و مهران غفوریان (فیلم) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!