Web Analytics Made Easy - Statcounter

  آدمیرال ویدکو، جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق ۲۰۱۹ در کیش، با تقدیر از میزبانی جمهوری اسلامی کیفیت  برگزاری و  داوری  این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و  افزود: شرکت کنندگان در فضایی سالم، مردانه با یکدیگر رقابت کردند. 

وی برگزاری مسابقات نظامیان را ضامن صلح و دوستی در جهان دانست و افزود: تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات هر سال درحال افزایش است که  حضور  چین  این روند را تایید می کند و مطمئن هستم در آینده تعداد کشورهای شرکت کننده و برگزار کننده در مسابقات نظامی بین الملی افزایش خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه با تقدیر از مهمانوازی ایرنیان گفت:  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر مهمان نوازی ایرانی ها را به خوبی نشان داد.

آدمیرال ویدکو ادامه داد: بطور ویژه از امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، دبیر مسابقات نظامی غواصی عمق و همچنین ناخدا دوم حامد حق پرست، رئیس کمیته داوران  به خاطر داوری درست و عادلانه تشکر می کنم.

 وی خاطرنشان کرد: مسابقات غواصی عمق نشان داد، غواصی حرفه مردان شجاع و قوی است و غواصان هر لحظه آمادگی کمک رسانی و نجات دادن انسان های دیگر را دارند. 

چهارمین دوره  مسابقات بین المللی غواصی نظامی  با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد در جزیره کیش برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام سوم  را کسب کرد.

 بر اساس رای داوران که چهارشنبه شب در آیین اختتامیه در مجموعه آوای خلیج فارس کیش اعلام شد، در این مسابقات تیم روسیه با امتیاز ۷۴۱۶ ممیز۴صدم، مقام نخست؛ چین با ۴۹۲۲ ممیز۱۹صدم، مقام دوم و جمهوری اسلامی ایران با امتیاز ۴۷۵۴ممیز۸۸صدم،  به عنوان سه کشور برتر معرفی شدند.  

۱۳۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 نیروی هوایی آذربایجان رزمایشی در منطقه نخجوان برگزار کرد. حملات هوایی به اهداف زمینی از جمله سامانه‌های پدافند هوایی، جنگ الکترونیک، مقابله با پهپادهای انتحاری و عملیات ترابری نیروهای نظامی و تجهیزات نظامی از جمله تمرین‌هایی بود که از سوی نیروی هوایی ارتش جمهوری آذربایجان در جریان این رزمایش انجام رسید. برگزاری رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در حالی انجام شد که پیشتر آیهان حاجی‌زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای با انتقاد از اقدامات فرانسه در تسلیح ارمنستان، تاکید کرد: «گسترش نظامی‌گری در منطقه به نفع صلح نیست.» پس از آنکه روسیه نخواست (به دلیل نقش ترکیه در کنترل صادرات اوکراین) از ارمنستان در مقابل آذربایجان دفاع کند و اجازه داد تا آذربایجان قره باغ را به طور کامل به خود الحاق کند، ارمنستان به غرب نزدیک شده و به طور خاص فرانسه در حال سرمایه گذاری نظامی و امنیتی بر روی ارمنی‌هاست. تصاویری از این مانور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم