Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:19:32 GMT

تحریم دو نهاد ارمنستانی توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۶۵۵

به گزارش فارس، وزارت‌ بازرگانی آمریکا 2 نهاد ارمنستانی را برای «مشارکت در روابط تجاری با نهادهای تحت تحریم ایرانی» تحریم کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که بر روی وب‌سایت فدرال ریجستر (وب سایت منتشرکننده قوانین و اطلاعیه‌های دولت آمریکا) قرار داده شده است، دو نهاد ارمنستانی در میان 17 نهادی هستند که اداره در فهرست نهادها (Entity List) خود قرار داده است و محدودیت‌های آن از امروز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست (Entity List) شامل نهادهایی است که در مورد آنها دلایل منطقی بر اساس حقایق خاص و قابل بیان وجود دارد که در فعالیت‌هایی مشارکت داشتند یا دارند یا با ریسک مشارکت در فعالیت‌های منافی امنیت ملی یا منافع سیاست خارجی آمریکا مواجه هستند.

به صورت ویژه، وزارت بازرگانی آمریکا تصمیم گرفته است تا محدودیت‌هایی علیه شرکت Markel Closed Joint Stock Company در ایروان  و موسسه Telecommunications Research Institute و شرکت Closed Joint Stock Company اعمال کند.

بر اساس این گزارش، این شرکت‌ها اقلامی که بدون دریافت مجوزهای لازم به ایران صادرات مجدد کرده اند و مدیران Markel Closed Joint Stock Company و Telecommunications Research Institute در روابط تجاری با یک سازمان تحت تحریم ایرانی مشارکت داشته‌اند.

در ماه ژانویه، آمریکا یک آژانس فروش ارمنی را برای تامین خدمات ماهان ایر تحریم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا ارمنستان تجارت با ایران تحریم غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند