Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در میزگفتگوی این برنامه ندایی مجری کارشناس میزبان نادره ترکمانی تهیه کننده و کارگردان  و وحید گلستان کارگردان ودبیر جشنواره رشد می شود و با آنها در خصوص موضوع برنامه گفتگو می کند .

کارنامه سینمای کودک با عناوین درخشانی همچون «گلنار»، «گربه آوازه خوان»، «دزد عروسکها» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پربار شد اما این اوج خیلی زود به فرود انجامید و دیرزمانیست که خبری از سروصدای فیلم‌های کودک نشده و کسی را به وجد نیاورده است، از همین رو در این برنامه به این فراز و فرودها پرداخته خواهد شد. در این میان بررسی الگوبرداری و الگوسازی فرزندان و کودکانمان از شخصیت ها موضوع مهم دیگری است که باید بدان پرداخته شود.

بنابر این گزارش میهمان تلفنی  برنامه این هفته علیرضا تابش دبیر جشنواره کودک خواهد بود و در بخش «یک گذر یک خاطره» شب سینما که به بزرگداشت پیشکسوتان اختصاص دارد،این هفته (24 مرداد) به سراغ گوینده برجسته و مدیر دوبلاژ ایرانی رفته است. منوچهر اسماعیلی کار دوبله را از سال ۱۳۳۶ با رل گویی در نقش‌های کوتاه یا دوم و سوم آغاز کرد و از سال ۱۳۴۲ مدیریت دوبله بسیاری از فیلم‌های بزرگ جهان را بر عهده داشت. گویندگی در فیلم رسالت به جای آنتونی کوئین (حمزه) و فیلم پاپیون به جای استیو مک کوئین در زمره کارهای مشهور و بیادماندنی وی هستند. اسماعیلی به دلیل تبحرش در صحبت کردن به جای چند شخصیت در یک فیلم با صداهای متنوع و تیپ گویی (صحبت با صداهای مختلف) شهرت دارد. 

در انتهای برنامه نیز به قید قرعه به 3نفر از مخاطبان برنامه، بسته فرهنگی اهدا خواهد شد.

«شب سینما» به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب ها ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان رشد سینمای کودک فرهنگ و هنر گربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره‌های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت امشب نهم فروردین به پایان پخش می‌رسد و به زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب‌های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع رسانی می‌شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی انتن شبکه نسیم رفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر