Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی در گفت و گو با فارس در مورد اینکه برخی از ورزشگاه‌ها مدعی هستند که مجوز بازی از AFC دریافت کرده اند و چگونه است که سازمان لیگ به آنها مجوز میزبانی نداده، گفت: اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایرانی برگزار می‌شوند دلیل قاطعی برای استاندارد بودن ورزشگاه‌های ایران در سطح ایده آل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ورزشگاه آزادی تهران که حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در آن برگزار شد نقایصی وجود دارد. در هر فصل از لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌هایی که در این ورزشگاه میزبان هستند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از 5 هزار دلار جریمه می‌شوند، فقط به خاطر اینکه ورزشگاه آزادی شماره صندلی ندارد.

وی افزود: AFC به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌های ما که بازی های بین المللی در آن برگزار می شود چون شماره صندلی ندارد و روی بلیت هایی هم که چاپ می شود شماره صندلی وجود ندارد این جریمه را برای باشگاه های ایرانی  در نظر می گیرد. البته حتی اگر روی بلیت ها هم شماره صندلی درج کنیم به دلیل اینکه تماشاگران امکان نشستن روی صندلی خود را ندارند با چنین جریمه ای مواجه می شوند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: از سویی دیگر استانداردهای مسابقات لیگ کشورها گاهی می تواند حتی از استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بهتر و بالاتر باشد و این مساله اشکالی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه شورای امنیت کشور برای ایمنی و امنیت تماشاگران خواستار ایجاد الزاماتی در ورزشگاه ها شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد