Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:46:41 GMT

مرکز توانبخشی سبزواران معطر به عطر حرم علوی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۳۳۰

مرکز توانبخشی سبزواران معطر به عطر حرم علوی شد

در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به همراه مبلغین غدیریه حامل پرچم حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام از مرکز توانبخشی سروش سبزواران شهر جیرفت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم حجت الاسلام « حسین محمدی »، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، به همراه مبلغین غدیریه حامل پرچم حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام از مرکز توانبخشی سروش سبزواران شهر جیرفت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این بازدید از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تعدادی اسباب بازی و شیر پاکتی برای کودکان این مرکز تهیه و در بین آنها توزیع شد.
 
در ادامه روند بازدید از این مرکز، « مهدیه زادسر »، گفت: ساختمان مرکز توانبخشی سروش سبزواران، از سوی دولت ساخته شده و حقوق و بیمه پرسنل نیز از سوی دولت پرداخت می شود.
مدیر مرکز توانبخشی سروش سبزواران، بیان داشت: در این مرکز ۸۰ نفر مدد جو دارای معلولیت شدید، متوسط ذهنی و جسمی نگهداری می شود.
زادسر، ابراز داشت: با توجه به وضعیت جسمانی معلولین و متناسب با آن در روز ۵ نوبت غذا و میان وعده به آنها داده می شود.
وی، اضافه کرد: ۳ روز در هفته شیر و ۳ روز نیز آب میوه به عنوان میان وعده ها به آنها داده می شود.
زادسر، در پایان از مردم درخواست کرد که کمک های خداپسندانه خود را از جمله اقلام خوراکی و پوشاکی از این کودکان دریغ نکنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روزنامه ها کانون مساجد عید سعید قربان مراسم دعای عرفه دهه امامت و ولایت عید غدیرخم معلولین عید غدیر شهرستان جیرفت بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و هفته سلامت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان با حضور کارشناسان و محیط بانان اداره از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان بازدید کردند.

فاروق سلیمانی گفت: در حاشیه این بازدید ، محوطه تالاب از وجود هرگونه زباله پاکسازی شد.

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • لحظه انهدام مرکز نظامی اسرائیل توسط موشک حزب الله
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود