Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@14:11:24 GMT

عکسی کمتردیده شده از دوران کودکی کامبیز دیرباز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۳۴۱

عکسی کمتردیده شده از دوران کودکی کامبیز دیرباز

تصویری کمتردیده شده از دوران کودکی کامبیز دیرباز بازیگر معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز، در هر کشوری اخبار و حواشی مربوط به هنرپیشه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون، به جهت شهرت و محبوبیتی که از طریق بازیگری در میان مردم کشورشان پیدا می‌کنند، دارای جذابیت خاصی است.

اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، این حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر وی بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی آنان برای این دسته از افراد جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی  کامبیز دیرباز بازیگر معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می‌کنید.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت های موجود برای بهبود مجروحان حادثه تروریستی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مأموریت‌های متنوع مجموعه انتظامی در جغرافیای پهناور جمهوری اسلامی ایران و حضور مأموران در کانون‌های جرم برای جلوگیری از تهدیدات از سوی گروه‌های تروریستی و اشرار مأموران ما از جانشان مایه می‌گذارند.

وی افزود: قطعاً حفظ و نگهداشت امنیت مستلزم پرداخت هزینه است و همکاران ما برای حفظ جان و مال و سرمایه‌های مردم وظیفه دارند تا پای جان خود از این مهم مراقبت کنند و استوار در این سنگر باقی بمانند و مشاهده می‌کنیم که تعدادی از این افراد به سبب عشق به وطن و مردم و دغدغه امنیت مجروح شدند.

سردار شرفی ادامه داد: در صحبت و دیداری با چند تن از این افراد که در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند مشاهده شد که این افراد تا پای جان و قدرت در اختیار در مقابل دشمنان مردم مقاومت کردند و این گونه به مقام جانبازی نائل آمده‌اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه ما در مجموعه ستاد کل انتظامی کشور نیز وظیفه داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای بهبود حال این عزیزان بهره برداری کنیم خاطر نشان کرد: طبق دستور فرمانده کل انتظامی امروز به همین منظور برای بررسی حال این عزیزان و رفع نیازمندی‌های آنان در بیمارستان حاضر شدیم تا اگر مسئله‌ای وجود داشت بررسی کنیم و این عزیزان به جز مسئله بیماری به موضوع دیگری فکر نکنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای بهبود حال این عزیزان خاطرنشان کرد: دستورات لازم برای رسیدگی به حال این بیماران صادر و اینجانب حامل ابلاغ سلام فرمانده کل انتظامی به یکایک این جان‌برکفان بودم.

کد خبر 6076988

دیگر خبرها