Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این سامانه در راستای اجرای راهبرد شایسته گزینی در بکارگیری منابع انسانی متخصص و مجرب و انتخاب افراد داوطلب و شایسته به منظور توسعه دسترسی به حداکثر نیروهای انسانی شایسته، با دانش ، فعال و با انگیزه خدمتگزاری از ۲۹ مرداد و همزمان با عید سعید غدیر شروع به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد و افزایش اعتماد به نفس و استقلال رای برای فرد منتخب به عنوان سرمایه ای ارزشمند در طول دوره مدیریتی و تضمین گردش مدیران و ورود ایده‌های جدید به حوزه‌های مختلف تخصصی از دیگر دلایل انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار در سازمان تامین اجتماعی  محسوب می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کاربران می توانند پس از ثبت نام در سایت، اقدام به تکمیل و ارسال فرم های مربوطه کنند. سامانه فراخوان شناسایی مدیران آینده از روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیر خم، فعال و قابل دسترس خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی با حدود ۴۳ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، در حال حاضر ۶۰ نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش ارائه می‌دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.

بخش بیمه‌ای این سازمان دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود