Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: اطعام و افطاری بیش از پنج هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم انجام می شود.

«حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد دهه ولایت و امامت گفت: دهه ولایت فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه است.

 

دبیر بنیاد غدیر استان همدان  با بیان اینکه در پرتو غدیر جامعه به رشد و بالندگی می‌رسد، بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی در عرصه ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی واقعه غدیر را  فرهنگ علوی و بیانگر وحدت میان مسلمانان جهان دانست  و افزود: مراسم‌های دهه ولایت و امامت باید با محتوایی غنی در راستای تبیین واقعه غدیر و ولایت  برگزار شوند.

 

دبیر بنیاد غدیر همدان بیان کرد: جشن های دهه ولایت در امامزاده ها و بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان خودروهای تزئین شده در سطح شهر با حضور۱۱۰ خودرو و برپایی ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه هایی است که به مناسبت دهه ولایت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: با توجه به اینکه دهه ولایت امسال با هفته دولت همزمان است، برخی از طرح هایی که در این مدت افتتاح می شوند به نام غدیر نامگذاری می شود.

 

وی اظهار داشت: اطعام و افطاری بیش از پنج هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم انجام می شود.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد عید سعید قربان خطبه های نماز عید قربان روزنامه ها مسجد عید غدیر بنیاد غدیر استان همدان برنامه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که این صحنه‌های تراژدیک گریه و زاری به دلیل گرانی ۲۰۰ میلیونی پژو پارس و عدم توانایی پرداخت آن است.

کد خبر 846201 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست