Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج، در این جلسه سرهنگ ضرغام جعفری در خصوص نقش و اهمیت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات گفت: بسیج ادارات بایستی به عنوان چشم و گوش برای مدیران باشد جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در ادارت و در زمینه مشاوره و ایجاد انگیزه کاری با اخلاق خوش و پسندیده در بین کارمندان و خدمت رسانی به مردم در ادارات تاکید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کردند: فرماندهان پایگاه‌ها باید نسبت به جذب حداکثری در ادارات به ویژه جذب مدیران به بسیج اقدام کنند.
وی افزود: بهترین عامل پایگاه بسیج در ادارات، همراه نمودن مدیران همراه با نگرش و روحیه بسیجی در پیش برد اهداف سازمان بسیج است.
سرهنگ ضرغامی همچنین پیشاپیش روز کارمند و هفته دولت به بسیجیان کارمند تبریک گفت و خواستار آمادگی فرماندهان جهت هرچه بهتر و باشکوه برگزار کردن روز بسیج کارمندی همراه با صلابت بسیجیان در آن روز شدند.
در این جلسه تاریخ برگزاری روز بسیج کارمندی، چهارم شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل بنادر دریانوردی استان بوشهر اعلام شد.
بردادر رضایی مسئول عقیدتی-سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست گفت: انقلاب اسلامی با بهم ریختن معادلات ظالمانه دنیای استکبار در حال طرح ریزی قطبی جدید از قدرت در عرصه‌ی جهانی است.
وی ادامه داد: زدن پهباد متجاوز آمریکا و گرفتن نفتکش مجرم انگلیسی توسط فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران نشان داد که از قدرت آمریکا و امپراطوری بریتانیا تنها نامی پوشالی بیشتر نمانده است ودر واقع به زبانی دیگر باید گفت که گفتمان مقاومت و ایستادگی به عنوان گفتمان قدرت و برتر توانسته در عرصه‌ی منطقه‌ای و جهانی خود را عرضه بدارد وهم ساختارسازی منطقه‌ای نماید و این یعنی حرکت عزت مندانه به سمت تمدن نوین ایرانی اسلامی است.  

پایان خبر/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است