Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@07:48:36 GMT

ویژه‌برنامه «هادی امت» روی آنتن رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۲۸۳

ویژه‌برنامه «هادی امت» روی آنتن رادیو معارف

ویژه برنامه «هادی امت» با بررسی سیره فردی و اجتماعی امام هادی(ع) از شبکه رادیویی معارف مهمان خانه‌ها می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: همزمان با سالروز میلاد بابرکت دهمین گوهر بحر ولایت، حضرت امام علی النقی الهادی(ع) ویژه برنامه «هادی امت» از رادیو معارف پخش می شود.


فرو بردن خشم در قبال حق خود و گذشت و چشم پوشی از ظالمان به حق خود، خشم گرفتن بر ستمکاران در خصوص عدم رعایت حقوق الهی و کوتاه نیامدن در این مورد از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی سید عباس حسینی باقرآبادی در این برنامه رادیویی به آنها پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه به تهیه و سردبیری سید روح الله شجاعی و اجرای سید حمید حسینی شنبه، ۲۶ مرداد ۹۸ ساعت ۸:۳۰ از رادیو معارف روی آنتن می رود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان روزنامه ها کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه عید قربان دعای عرفه عید سعید قربان خطبه های نماز عید قربان شبستان یزد کانون مساجد امام هادی ع رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!