Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به اختصاص ۱۳۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب گفت: امیدواریم با این اعتبارات تا پایان امسال این سد تکمیل و آبگیری شود. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس در گفت‌وگویی خبری از اختصاص اعتبار برای تکمیل سد نرماب چهل‌چای در استان خبر داد و اظهارداشت: دولت 130 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مخزن اصلی سد نرماب به استان اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اعتبار در اختیار پیمانکار پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) قرار داده خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه آبگیری سدنرماب در سال گذشته می‌توانست 30 تا 40 درصد خسارت‌های سیل اخیر را در استان کاهش دهد، خاطرنشان کرد: سد نرماب چهل‌چای مینودشت به تنهایی ظرفیتی معادل سه سد بوستان، گلستان و وشمگیر دارد و علاوه بر تأمین آب شرب و کشاورزی منطقه در زمان وقوع سیل نیز خسارت‌ها را کاهش دهد.

گرگان| بی‌تدبیری دولت کار دست گلستانی‌ها داد؛ توقف "نرماب" پشت سد بی‌پولی و خانه‌نشینی 400 کارگرگلستان|عزم جدی سپاه برای تکمیل سد نرماب؛ 520 هزار نفر از آب شرب برخوردار می‎شونددولت هنوز به تعهدات خود در سد نرماب عمل نکرده است

وی با اشاره به پیشرفت 78 درصدی این سد ابراز امیدواری کرد: با این اعتبار تا پایان سال 98 سد نرماب چهل‌چای تکمیل و آبگیری شود.

حق‌شناس با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در سیل گفت: از بین بردن آثار سیل زمان‌بر است اما تلاش می‌کنیم کار احداث واحدهای مسکونی هرچه سریع‌تر تمام شود.

وی همچنین بیان داشت: تعمیر دریچه‌های سد وشمگیر و لایروبی گرگانرود هم از دیگر طرح‌ها برای جلوگیری از بروز سیل در استان است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد

چتری  از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۲ کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به از سرگیری دوباره اعزام به عمره مفرده ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شد، بیان کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد  در این دوره فقط از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع‌رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری
  • آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد