Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در مورد اینکه برخی از ورزشگاه‌ها مدعی هستند که مجوز بازی از AFC دریافت کرده اند و چگونه است که سازمان لیگ به آنها مجوز میزبانی نداده صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در مورد اینکه برخی از ورزشگاه‌ها مدعی هستند که مجوز بازی از AFC دریافت کرده اند و چگونه است که سازمان لیگ به آنها مجوز میزبانی نداده صحبت هایی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی گفت:

اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایرانی برگزار می‌شوند دلیل قاطعی برای استاندارد بودن ورزشگاه‌های ایران در سطح ایده آل نیست. در همین ورزشگاه آزادی تهران که حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در آن برگزار شد نقایصی وجود دارد. در هر فصل از لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌هایی که در این ورزشگاه میزبان هستند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از 5 هزار دلار جریمه می‌شوند، فقط به خاطر اینکه ورزشگاه آزادی شماره صندلی ندارد.

وی افزود:

AFC به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌های ما که بازی های بین المللی در آن برگزار می شود چون شماره صندلی ندارد و روی بلیت هایی هم که چاپ می شود شماره صندلی وجود ندارد این جریمه را برای باشگاه های ایرانی  در نظر می گیرد. البته حتی اگر روی بلیت ها هم شماره صندلی درج کنیم به دلیل اینکه تماشاگران امکان نشستن روی صندلی خود را ندارند با چنین جریمه ای مواجه می شوند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تصریح کرد:

از سویی دیگر استانداردهای مسابقات لیگ کشورها گاهی می تواند حتی از استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بهتر و بالاتر باشد و این مساله اشکالی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه شورای امنیت کشور برای ایمنی و امنیت تماشاگران خواستار ایجاد الزاماتی در ورزشگاه ها شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است، اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای