Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@10:53:23 GMT

شهاب حسینی به شکرستان برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۹۲۹

شهاب حسینی به شکرستان برمی گردد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، شهاب حسینی که پیش از این 13 قسمت از مجموعه « شکرستان » را به جای مرحوم مرتضی احمدی روایت کرده بود، با ارسال پیامی در اینستاگرام خود از ادامه همکاری با تولیدکنندگان این مجموعه مخاطب پسند و مرکز پویانمایی صبا خبر داد.

این چهره محبوب سینما و تلویزیون که خود را از علاقه مندان مجموعه خلاق و جذاب « شکرستان » معرفی کرده است، هرگونه شایعه و خبر کذب مبنی بر جدایی از« شکرستان » را مردود و اعلام کرد: علت خبرسازی های غیرواقعی و انگیزه های پشت آن برای بنده روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پس از اتمام پروژه های کاری در خارج از کشور، طبق قراردادهای قبلی به ایران باز می گردم و به خانواده « شکرستان» خواهم پیوست.

گفتنی است طی روزهای گذشته برخی از خبرگزاری ها و سایت های خبری به اشتباه و در عملی غیرحرفه ای اقدام به انتشار اخباری کذب مبنی بر جدایی شهاب حسینی از مجموعه « شکرستان» به بهانه همکاری با بهروز وثوقی کرده اند. همچنین از اصغر همت به اشتباه به عنوان راوی جدید « شکرستان » نام برده اند که در واقع، روای سری جدید این مجموعه آقای علی همت مومیوند از صداپیشگان پیشکسوت رادیو و تلویزیون هستند. اشتباه معنی دار دیگر، حذف نام مسعود صفوی، تهیه کننده شکرستان و تاکید بر نام محمدرحیم لیوانی، رییس مرکز صبا به عنوان تهیه کننده شکرستان در این نوع اخبار کذب است. بطوری که مخاطب خبر، تصور می کند آقای لیوانی، عامل حذف شهاب حسینی و همکاری تازه با اصغر همت است.

این در حالی است که رییس مرکز پویانمایی صبا در تازه ترین موضع خود نسبت به انتشار اینگونه اخبار کذب، تصریح کرد: پیش از این هم گفته ام، ورود چهره های مطرح سینما و تلویزیون به عرصه پویانمایی و صداگذاری در این نوع آثار نه تنها برای ایشان خوشایند است بلکه تجربه ای تازه و خاص محسوب می شود. این امری است که در میان تمام هنرمندان دنیا اتفاق می افتد.

لیوانی افزود: در ایران هم این حضور خوشایند بارها رخ داده و باعث ارتقای سطح کیفی تولیدات پویانمایی شده است. شهاب حسینی از چهره های نام آشنای سینمای ایران بوده و هست و همان طور که در قسمت های قبلی مجموعه « شکرستان» از صدای این هنرمند به عنوان راوی استفاده کردیم در قسمت های آتی « شکرستان » هم طبق قرار قبلی به محض بازگشت ایشان به کشور بهره خواهیم برد و هیچگونه اختلافی میان تولیدکنندگان « شکرستان» و آقای شهاب حسینی وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهاب حسینی شکرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «ناامیدی سم است» به کارگردانی رضا پردل و محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی که تا چندی پیش با نام «روبورس» شناخته می‌شد و داستان بحران سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ را روایت می‌کند. آریان عطارپور تهیه‌کننده این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این تغییر نام گفت: زمان که اسم فیلم را انتخاب می‌کردیم «ناامیدی سم است» را مدنظر داشتیم اما «روبورس» را، به‌صورت موقت، در زمان عقد قرارداد روی آن نهادیم.

او ادامه داد: «روبورس» اسم دم ‌دستی که در لحظه انتخاب شده بود تا پروژه فقط یک نام داشته باشد اما «ناامیدی سم است» نماینده فضایی‌ست که فیلم می‌خواهد به مخاطب عرضه کند و ارتباط تماتیک با مستند دارد.

 برنامه‌ریزی برای «ناامیدی سم است»

این تهیه‌کننده درباره برنامه خود برای نمایش این مستند بیان کرد: احتمالا با هماهنگی بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، افتتاحیه‌ای برای فیلم برگزار شود و سپس در جشنواره‌های پیش رو مثل فیلم کوتاه تهران و هر جای دیگری که دوستان مرکز پیشنهاد کنند، شرکت خواهیم کرد. همچنین درنظر داریم تعدادی اکران خصوصی در جمع‌هایی که به مبلحث اقتصادی مثل بحران بورس علاقه‌مند هستند، برگزار کنیم.

کارگردان «مرجان» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های مستندسازی آینده خود مطرح کرد: مشغول فیلمبرداری مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو برای شبکه مستند هستیم که تا ۲ یا سه ماه آینده چند قسمت آن برای پخش آماده می‌شود. تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده خودم است.

عطارپور در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه مستند، روایتی چند لایه از تاریخ شکل‌گیری صنعت خودرو در ایران، آسیب‌شناسی وضعیت فعلی و مطالعه تطبیقی درباره صنعت خودرو در ایران و کشورهای صاحب صنعت دیگر مثل کره جنوبی، هند، برزیل و... است.

«ناامید سم است» با نام قبلی «روبورس»، به بحران‌های سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ می‌پردازد که این بحران‌ها در بازار سرمایه باعث از دست رفتن بخش زیادی از سرمایه مردم سهامدار شد. این مستند ۲۳ دقیقه‌ای پیامدهای این اتفاق و درگیری مردم با این موضوع را تا امروز بررسی می‌کند.

عوامل این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا پُردل، تهیه‌کننده: آریان عطارپور، تدوین: آریان عطارپور، فیلمبردار: رضا تیموری، راوی: شهرام درخشان، آهنگساز: نیما پورکریمی، صداگذار: هیراد علوی‌فرد، مشاور علمی: علی شهبازی، تصویرساز پوستر: شادی یوسفی، طراح پوستر: هانا بیات، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند