Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لیورپول و چلسی از ساعت ۲۳:۳۰ در شهر استانبول در دیدار سوپرکاپ اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم لیورپول در ضربات پنالتی پیروز بازی شد. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و لیورپول در پنالتی‌ها با نتیجه ۵-۴ پیروز شد.

شاگردان لمپارد در دقیقه ۲۲ می‌توانستند توسط پدرو به گل برسند، اما ضربه زیبای این بازیکن پس از اثرگذاری ادریان به تیر برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی در دقیقه ۳۲ صاحب یک موقعیت خوب شد، اما ادریان به خوبی توانست ضربه کواچیچ را دور کند. تیم چلسی در دقیقه ۴۰ بازی روی یک ضد حمله توانست به گل برسد. پاس در عمق پولیسیچ به ژیرو رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق موفق شد دروازه را باز کند. پولیسیچ تنها لحظاتی بعد توانست گلزنی کند، اما این گل به دلیل آفساید مردود شد.

لیورپول در دقیقه ۴۷ بازی روی تعلل مدافعان چلسی توانست به گل برسد. فیرمینو که بین دو نیمه به زمین آمد روی پاس بلند فابینیو پشت مدافعان اثر گذاشت و مانه توانست در دهانه دروازه گلزنی کند. قرمز‌ها در دقیقه ۷۵ تا آستانه زدن گل بعدی پیش رفتند، اما کپا اول ضربه صلاح را به خوبی دور کرد و سپس با یک واکنش دیدنی ضربه فن دایک را در برگشت دور کرد.

چلسی در دقیقه ۸۳ توسط میسون مونت به گل رسید، اما این گل هم به دلیل آفساید مردود شد تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی تمام شود. لیورپول در دقیقه ۹۵ روی یک کار تیمی خوب با ضربه زیبای مانه به گل دوم خودش دست یافت، اما چلسی تنها ۵ دقیقه بعد صاحب پنالتی شد و جورجینیو توانست آن را به گل تبدیل کند. چلسی در دقیقه ۱۰۴ بار دیگر یک موقعیت خوب بدست آورد، اما تامی آبراهام در دهانه دروازه توپ را به بیرون زد تا کار به پنالتی‌ها بکشد.

فیرمینو، فابینیو، اوریگی، آرنولد و صلاح پنالتی‌های خود را برای لیورپول به گل تبدیل کردند. جورجینیو، بارکلی، مونت و پالمیری هم برای چلسی گلزنی کردند و آبراهام پنالتی خودش را از دست داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سوپر جام اروپا لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچسترسیتی ، چلسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۳
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو