Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از دیلی‌میل‌، فیرگیل فان‌دایک بعد از موفقیت تیمش در بازی سوپرجام که شب گذشته در استانبول مقابل چلسی انجام شد،‌ اظهارداشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم پرتلاش ظاهر شدند.برای هر دو تیم این رویارویی سخت و پرفشار بود.

او ادامه داد:خوشحالم برنده بازی شدیم. در جریان بازی در مقاطعی خوب کارکردیم و فوتبالی قابل قبول نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص در آغاز نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. توانستیم آنها را تحت فشار قرارداده و موقعیت‌های را خلق کنیم.

فان‌دایک همچنین عنوان کرد:باید پذیرفت که ابتدای بازی مشکل داشتیم. به خصوص که برخی منافذ باز بودند.قبل از رویارویی هم گفتم که در این مصاف،‌امکان وقوع هر اتفاقی وجوددارد.در پایان دیدیم که سرنوشت قهرمانی در ضربات پنالتی مشخص شد.

در این پیکار دو تیم در وقت قانونی و اضافه به تساوی 2 بر 2 رسیدند.اما در ضربات پنالتی لیورپول برنده شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست

اندی رابرتسون یک هفته دیگر برای حضور در زمین آماده خواهد بود. 

طرفداری | برای دومین بار طی شش ماه اخیر، اندی رابرتسون در بازی تیم ملی اسکاتلند مصدوم شده است. 

به گزارش جیمز پیرس از اتلتیک؛ لیورپول امروز خبر خوشی دریافت کرد. نتایج اسکن مچ پای اندی رابرتسون نشان داد که او دچار شکستگی استخوان یا آسیب رباط نشده است. مدافع چپ این تیم که در اواخر نیمه اول دیدار دوستانه اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در روز سه شنبه از زمین خارج شد، به جای هفته‌ها، تنها چند روز از میادین دور خواهد بود. حضور رابرتسون در دیدار مقابل برایتون بعید به نظر می‌رسد، اما احتمالا برای بازی هفته آینده مقابل شفیلدیونایتد آماده خواهد بود. ترنت الکساندر آرنولد که به دلیل مصدومیت زانو از 10 فوریه بازی نکرده، در تعطیلات ملی روند بهبودی خود را سرعت بخشیده است اما هنوز برای بازگشت به تمرینات گروهی آماده نیست. قرمزها قصد دارند با احتیاط بیشتری با او رفتار کند، چرا که آرنولد در اواخر ژانویه پس از بازگشت زودهنگام از مصدومیت قبلی، دوباره دچار آسیب‌دیدگی شد. آلیسون که از اوایل فوریه به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور بوده نیز نیمه دوم آوریل را برای بازگشت خود در نظر گرفته است.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد