Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت آنان از طرح تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی این دانشگاه شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با نمایندگان استان اصفهان، به مسیر جدید این دانشگاه در مهارت افزایی دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشگاه دو محورمختلف را در زمینه کاری آغاز کرده است، اولین آن ورود دانشجویان به صنوف مختلف و کارآموزی، کسب مهارت و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان است که دراین زمینه تفاهم نامه‌ای با کانون عالی کارفرمایان منعقد و مقرر شد کانون در ۳۱ مرکز استان دانشگاه بتواند دفاترخود را افتتاح کند و دانشجویان بتوانند با توجه به رشته تخصصی، از طریق این دفاتر کارآموزی کرده و زمینه اشتغال وی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی افزود: دومین اقدام، انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است که از ظرفیت استانداری‌ها برای اشتغال دانش آموختگان و متقاضیان کسب مهارت استفاده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دراین زمینه دانشگاه به متقاضیان کسب مهارت و آموزش‌های لازم را می‌دهد و در صورت موفقیت متقاضی کسب مهارت لازم گواهینامه‌ای به وی اعطا می‌شود که با کسب آن گواهینامه می‌تواند از تسهیلات اعطایی برای اشتغال زایی بهره‌مند شود.

وی به مشکلات اقتصادی موجود اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکل شهریه دانشجویان، دانشگاه به دنبال منابعی برای کمک به دانشجویان در حال تحصیل بوده و ضمن مذاکره با بانک‌های مختلف امکان دریافت وام شهریه با کارمزد ۱.۲ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه برای کلیه دانشجویان فراهم شده است.

زمانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بابنیاد علوی ویژه مناطق محروم افزود: ترم قبل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای خانواده‌هایی که شهریه اندک را هم نمی‌توانند پرداخت کنند، ازسوی این بنیاد اختصاص یافت و قرار است در ترم تحصیلی جدید این مبلغ افزایش یابد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم دانشگاه را از حالت رکود به حالت درآمدزایی تبدیل کنیم که رسالت اجتماعی خودش را نیز انجام دهد ضمن اینکه قرار شده رشته‌های پر کاربرد و پر طرفدار را جایگزین رشته‌های کم مخاطب کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور درپایان خواستارحمایت نمایندگان مجلس از طرح تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی دانشگاه پیام نور شد.

گفتنی است دراین دیدار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبی را درخصوص ضرورت توسعه کارآفرینی ومهارت آموزی در کشور با کمک دانشگاه پیام نور، درآمدزائی و استقلال دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی بیان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مازندرانی در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌جمعی از دانشجویان ساروی دیشب در میدان ساعت (میدان مرکزی) ساری (مرکز استان) در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه تجمع اعتراض آمیز  برگزار  و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. 

دانشجویان دختر و پسر با در دست داشتن پرچم فلسطین و ماکت قنداقه کفن خون آلود کودک غزه با روشن کردن شمع به این کودکان ادای احترام کردند و با سر دادن شعار در حمایت از آنها و انزجار از نسل کشی اسراییل از مجمع های بین المللی خواستار توفق سریع خونریزی و نسل کشی در غزه و فلسطین شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • تجمع دانشجویان مازندرانی در حمایت از مردم غزه
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان