Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:49:57 GMT

موتور «استارهاپر» پرش ٢٠٠ متری انجام می دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۳۲۲۶

موتور «استارهاپر» پرش ٢٠٠ متری انجام می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی نت، قرار است اسپیس ایکس به زودی  موتور استارهاپر را آزمایش کند. در همین راستا به نظر می رسد در این تست که روز جمعه انجام می شود، استار هاپر به ارتفاع ٢٠٠ متری بجهد. 

 هدف از ساخت استارهاپر ساخت ابزاری است که پرش های کوتاه و فرود را آزمایش کند. علاوه برآن اسپیس ایکس مشغول کار روی دو نسخه جداگانه استارشیپ است تا به مدار زمین ارسال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استارشیپ نسل آتی فضاپیماهای اسپیس ایکس است.  

کد خبر 4693059 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت اسپیس ایکس الون ماسک نوآوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند اینترنت ماهواره صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری فضایی تولید شرکت هواوی ناسا دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای