Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: حدود ساعت ٩ صبح امروز ۲۴ مرداد ماه یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان دچار سانحه شد تاریخ انتشار: 11:29 - 24 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۸۵۶

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جعفرزاده اظهار داشت: حدود ساعت ٩ صبح امروز ۲۴ مرداد یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان دچار سانحه شد و در این سانحه متاسفانه معلم خلبان به همراه یک دانشجو خلبانی فوت کردند.

وی افزود: تیم بررسی سانحه‌ی سازمان هواپیمایی کشوری به محل اعزام شده و علت سانحه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیما سقوط هواپیمای آموزشی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، با پایان‌یافتن کار ارزیابی، معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی و به دبیرخانه کشوری، معرفی شدند.

عاطفه عمادالدین مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان اظهار داشت: ارزیابی مرحله ‌استانی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳، آغاز و تا سه‌شنبه ۲۱ فروردین سال جاری با حضور سه تیم به تفکیک سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام شد.

وی افزود: تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خریدخدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی(نیروهای آزاد) در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف، حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشته باشند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت بر اساس سهمیه استان سمنان به تفکیک هر دوره تحصیلی، سه نفر از استان به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگ‌داشت مقام معلم استان سمنان تصریح کرد: با پایان ارزیابی این دوره از جشنواره، طلعت معافی معلم دوره ابتدایی شهرستان مهدیشهر، مهدی صائمی معلم دوره اول متوسطه منطقه بسطام و مرضیه رضوانی معلم دوره دوم متوسطه شاهرود به‌عنوان معلمان نمونه و برتر مرحله استانی به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

عمادالدین در پایان یادآور شد: امتیازهای داده شده از سوی کمیته ارزیابی به‌صورت سیستمی در سامانه، ثبت و بر اساس سهمیه استان، معلمانی که بالاترین امتیاز مورد نظر را برای ورود به مرحله‌ی کشوری کسب کردند، در سامانه مشخص شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895472

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد