Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:49:16 GMT

گوگل مپس به روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۳۵۷۵

گوگل مپس به روزرسانی شد

از ماه دسامبر، گوگل مپس هنگام جستجوی مسیرهای حمل و نقل عمومی ، نمایش اسکوتر و ایستگاه های دوچرخه را شروع کرد. این ویژگی سپس در ماه مارس به 80 شهر گسترش یافت و این امر باعث شد تا مردم محلی و گردشگران به راحتی بتوانند ببینند برای سریعتر رسیدن به مقصد چه باید کنند. اکنون مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری بیش از گذشته مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون گوگل با شرکت های کرایه دوچرخه و اسکوتر قراردادی را امضا کرده که بر اساس آن می توان هنگام بررسی مسیرهای دوچرخه و اسکوتر ترکیبی از مسیرهای اسکوتر و دوچرخه را به کاربران دریافت کرد.

حتی اکنون برای کاربران سرویس دریافت دوچرخه lime یک برگه اختصاصی در پایین صفحه ظاهر می شود. این گزینه زمان و مسافت کلی سفر را و مدت زمان پیاده روی یا طی کردن مسیر با اسکوتر یا دوچرخه را مشخص کند. این سرویس حتی هزینه های سفر را مشخص می کند.

گزینه ها در موارد مرتبط با مسیرهای پیاده روی کمی جزئی تر است ، زیرا یک برنامه به طور مستقیم روی نقشه به رنگ خاکستری نشان داده می شود. با ضربه زدن روی آن ، اطلاعات کاملی مرتبط با مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روی نشان داده می شوند.

اما سیستم ترکیبی چیست؟ مهم نیست حالت استفاده شما، با اسکوتر است، از دوچرخه استفاده می کنید یا پیاده روی می کنید.  در هر صورت اطلاعاتی کامل و یکپارچه در اختیار شما خواهد بود./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در نظریه‌ها و تئوری‌هایی که شهر سازان ارائه می‌کنند شهر مثل یک موجود زنده است، موجود یک نظم و انسجام دارد، رشد کمی و کیفی پیدا می‌کند و به منابع انرژی نیاز دارد.

وی بیان داشت: شهر ما در یک ساختار نظام مند می‌تواند رشد و تعالی پیدا کند و در این راستا به آب و برق و گاز برای ادامه حیات نیاز دارد و دائماً در تعالی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بازآفرینی با نگاه به هویت گذشته بدون حذف هویت گذشته و ایجاد هویت و تمدن جدید را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: توجه به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی و یا الحاقاتی به شهر، یک نگرش بسیار هوشمندانه را می‌طلبد.

رستمیان با تاکید بر اینکه علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید بروز رسانی شوند ابراز داشت: شوراها در شهرداری‌ها در کار خود استمرار داشته و مساله محور حرکت کنند و شرایط اقلیمی و بومی هر منطقه تطابق پذیری داشته باشند.

وی بیان داشت: نقش مردم نباید نادیده گرفته شود و از آن غافل شد، به ویژه ساکنان آن بافت چون با گوشت و پوست خود فضا را احساس کردند می‌توانند به عنوان تسهیل گر به مسئولان در این امر کمک کنند.

کد خبر 6088362

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام