Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در یکی از روستاهای دالاهو که طی آن زنی جوان جانش را از دست داده بود رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

آمویی ادامه داد: در همین رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی مشخص شد این زن پس از درگیری با اعضای خانواده توسط برادرش که متواری شده بود به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با محرز شدن این موضوع کارآگاهان موفق شدند به فاصله یک ساعت پس از وقوع جنایت فرد قاتل را دستگیر و مورد بازجویی قرار دهند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح فرد دستگیر شده به قتل خواهرش و این که وی را با روسری خفه کرده است انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای و با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد گفت: لحظه‌ای عصبانیت و عدم کنترل خویش می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانواده فرماندهی انتظامی استان قتل مرکز فوریت های پلیسی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اسفندماه سال گذشته در پی وقوع قتل ۳ مرد حدوداً بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۳ مرد جوان که آثار صدمات جسمانی و ضرب و جرح ناشی از درگیری داشتند به بیمارستان منتقل شدند که علی رغم انجام اقدامات درمانی توسط پزشکان جان خود را از دست دادند که کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی از مقتولان آثار جراحات عمیق و ضربه با جسم سخت به سر، کتف و پهلو مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به مراجعه کارآگاهان به محل حادثه اشاره کرد و اظهار کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حاکی از آن بود، ۲ تن از مقتولان در کنار خیابان در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران مشغول دست‌فروشی بودند که ناگهان یک خودروی نیسان با ۳ سرنشین با استفاده از چوب و قمه به سمت آن ۲ مرد حمله ور شده‌اند و بر اثر این درگیری ۲ جوان دست‌فروش به به همراه یکی از سرنشینان خودور به قتل می‌رسند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع بدون اتلاف وقت سریعاً با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سرنشینان خودرو را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله پس از وقوع قتل از تهران خارج و غرب کشور مراجعه کرده بود، ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه جدید متهم در غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به شهر تهران انتقال یافت.

این مقام ارشد پلیسی گفت: عامل اصلی درگیری ضمن اعتراف به وقوع قتل با همکاری همدستانش علت قتل را درگیری و نزاع سابق در خصوص یکسری مبالغ که از سود فروش اجناس به دستشان می‌رسید، اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، طی تکمیل پرونده به زندان منتقل شدند.

کد خبر 6063552

دیگر خبرها

  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • سرود ملی اشک دوقلوها را در آورد
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای