Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس پایش سازمان اداری و استخدامی کشور سمنان از استان‌های برتر در شاخص رضایت مردم از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و از تمامی مسئولانی که برای گره‌گشایی مشکلات اقشار مردم تلاش می کنند، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی مطلوب برای رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف ادامه یابد و باید برای توسعه و رونق استان سمنان قدم های مستمر و جدی برداشت.

استاندار سمنان ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی سمنان در جذب تسهیلات در سال گذشته بیش از ۹۰ درصد بود و بانک‌های عامل استان در ارایه تسهیلات رونق تولید به میزان ۱۱ هزار میلیارد ریال تاکنون عملکرد ۸۶ درصدی داشتند.

آشناگر با بیان اینکه بیشتر بانک‌های عامل استان سمنان در ارایه تسهیلات رونق تولید بیش از ۱۰۰ درصد از تعهد، وام پرداخت کردند، گفت: تعدادی از بانک‌های سمنان تا ۱۳۰ درصد هم تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: افزایش آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان با وجود فشارهای خارجی و مشکلات اقتصادی به معنی افزایش اشتغال در استان سمنان است.

استاندار سمنان اضافه کرد: آثار منفی فشارهای خارجی و تحریم در استان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و اکنون وضعیت بنگاه‌های اقتصادی استان به نسبت ماه‌های گذشته مطلوب است.

در این نشست در ارتباط با وضعیت اشتغال، میزان صادرات و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مطالبی ارایه شد.

در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور اداری و استخدامی کشور صنعت و معدن سمنان رونق تولید تسهیلات اشتغال بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور