Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی گفت: این برنامه‌ها همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان با برگزاری مراسم دعای عرفه، اقامه نماز و جشن عید آغاز شده است و در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این جشن‌ها با مداحی، توزیع شیرینی، سخنرانی، اجرای برنامه‌های شاد، اجرای سرود و نمایش توسط هنرمندان عضو کانون‌های مساجد و اهدای هدیه به هم نامان مولا علی (ع) همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امیدی با اشاره به فضاسازی مناسب مساجد و خیابان‌های اطراف با استفاده از بنر، پوستر و پرچم‌های رنگی انجام شده است، افزود: اهمیت امامت و تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی برنامه‌های این دهه است که در این راستا نشست‌ها و جلسات با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و همچنین تشکیل حلقه‌ها و گفتمان‌های پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان نیز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه ها، تاکید کرد: محافل انس با قرآن کریم، جشنواره‌ها و مسابقات در رشته‌های مختلف، نمایشگاه هنری، مسابقه نقاشی و دلنوشته و نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان، شب شعر با موضوع ولایت، ختم قرآن و صلوات هدیه به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع شربت و شیرینی نیز از برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت در کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: مسابقه‌های پیامکی با محوریت غدیر و ولایت حضرت امام علی (ع) و طرح سئوال‌های چهارگزینه‌ای با اختصاص جوایز نیز از برنامه‌هایی است که با استقبال روبروست.
انتهای پیام/م

اجرای برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند