Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صداوسیما اعلام کرد که تیزرهای فیلم سینمایی ایده اصلی با حضور هانیه توسلی را پخش نمی‌کند.
به گزارش آریا، پیام نیکفرد (مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده ایده اصلی) در گفتگویی با اشاره به پخش نشدن تیزرهای این فیلم از صداوسیما گفت: بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.
پیش از این پخش تیزرهای فیلم قسم با بازی مهناز افشار در صداوسیما ممنوع شده بود و صداوسیما به سازندگان این فیلم اعلام کرده بود که باید تصاویر و صدای مهناز افشار را از این تیزرها حذف کنند.
فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان هم‌اکنون در حال اکران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ممنوع التصویری تلویزیون هانیه توسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد

به گزارش خبرگزاری مهر، هانیه رستمیان در مسابقات سهمیه المپیک در برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و رکورد ایران در تپانچه ۲۵ را ارتقا داد.

پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080192

دیگر خبرها

  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد