Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهاب حسینی بر همکاری‌ با مجموعه «شکرستان» در فصل‌های بعدی تاکید و درباره‌ی دلایل حضور نیافتن در قسمت‌های جدید این مجموعه توضیحاتی را مطرح کرد.
به گزارش آریا، در حالی که پیشتر شبکه نسیم از پخش سری جدید انیمیشن «شکرستان» با صدای شهاب حسینی خبر داده بود، قسمت‌های جدید این مجموعه با صدای علی همت مومیوند روی آنتن رفت تا خبرهایی مبنی بر پایان همکاری شهاب حسینی با این انیمیشن عنوان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا شهاب حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از ادامه همکاری با این مجموعه خبر داده و همچنین توضیحاتی را درباره حضور نیافتن در قسمت‌های جدید عنوان کرده است.
حسینی فصل جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» که نوروز 97 از شبکه «نسیم» به روی آنتن رفت را روایت کرده بود، اما فصل جدید این برنامه در ایام عید قربان تا غدیر با روایت علی همت مومیوند پخش شد.
این بازیگر سینما و تلویزیون در یادداشت خود آورده است:
«دوستان و هموطنان گرامی سلام و عرض احترام
علت بعضی از خبرسازی‌های غیرواقعی و انگیزه‌های پشت آن بر بنده روشن نیست.
درخصوص عدم ادامه همکاری بنده کوچک با مجموعه جذاب خلاقانه و دیدنی شکرستان به تهیه‌کنندگی دوست و همکار عزیز و صمیمی آقای مسعود صفوی صرفا به دلیل عدم هماهنگی زمانی به دلیل شرایط فشرده‌ کاری بنده در خارج از ایران اتفاق افتاده که برخلاف خواست قلبی طرفین رقم خورده؛ چراکه شخصاً از علاقه‌مندان به این مجموعه هستم.
ان‌شاءالله بعد از اتمام پروژه‌های کاری در خارج از کشور برای رفع دلتنگی و انجام پروژه‌هایی طبق قرارهای قبلی در ایران همیشه عزیز خواهم بود. ان‌شاءالله، به شرط بقا. آمین.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهاب حسینی شایعه ممنوع الفعالیتی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خدمتکار بعد از ظهر پنج شنبه در خصوص برگزاری اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان تهران در سال جاری از آغاز اجرایی سازی «طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی» در سراسر کشور و به موازات آن در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی سازمان و تشکل‌های مردم نهاد، توسط سازمان امور اجتماعی کشور راهبری می‌شود.

وی هدف نهایی اجرای «طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی» را بکارگیری ظرفیت‌ها در جهت حل نظام مسائل حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: این طرح در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان تهران توسط مؤسسه مجری در استان تدوین و سایر اعضا نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از فرصت ۱۰ روزه به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران برای همکاری با دبیرخانه این طرح خبر داد و عنوان کرد: ضروری است که در این مدت فرمانداری‌ها جدی تر از روزهای قبل نسبت به ارتباط گیری با مجموعه‌های مردمی و ظرفیت‌های مردمی استان اقدام کنند.

خدمتکار شناسایی و ثبت اطلاعات ظرفیت‌های مردم نهاد را در گام اول مهم دانست و افزود: پس از فاز اول و در گام‌های بعدی می‌توانیم ارزیابی و رتبه بندی و به کارگیری از ظرفیت‌ها را داشته باشیم.

وی به ارائه گزارش اداره کل بهزیستی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران از ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی اشاره کرد و گفت: طبق این گزارش‌ها مقرر شد که همکاری جدی در روزهای آینده بین دبیرخانه «طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی» و اداره کل‌های مذکور برقرار و ظرفیت‌های آن مجموعه مردمی به کارگیری شود.

خدمتکار در خصوص فعالیت و بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های مردمی استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد، فرماندار ی ها، استانداری و نیروهای جهادی‌ها مثل بسیج ابراز امیدواری و افزود: ضروری است که اطلاعات و داده‌های این نهادها سریعاً بهره برداری شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت ارزیابی‌از مجموعه‌های مردمی، عنوان کرد: در این زمینه نیازمند ورود جدی تر هستیم و مقرر شد که به صورت سالانه از این مجموعه‌ها که از استانداری و فرمانداری‌های استان تهران مجوز دارند یک نوبت بازدید و ارزیابی میدانی به عمل آورده شود و شرط تمدید این مجموعه‌ها منوط به ارزیابی میدانی و ارائه گزارش فعالیت به شورای توسعه خواهد بود.

خدمتکار از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمند سازی مدیران مردم نهاد استان تهران خبر داد و گفت: این برنامه در شش ماه اول سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در ادامه از موافقت با درخواست تأسیس دو سازمان مردم‌نهاد، تحت عنوان «مجمع خیرین مهارتی استان تهران» و «انجمن رهایی یافتگان از مصرف الکل» در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان تهران نیز خبر داد و اظهار کرد: با احتساب دو مجموعه جدید مجموعاً ۴۹۷ مجوز سازمان مردم نهاد توسط استانداری تهران و بیش از ۲۷۰ مجوز توسط فرمانداری‌های سطح استان صادر شده است که حوزه فعالیت سازمان‌هایی که توسط استانداری صادر می‌شود در سطح استان و حوزه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد که توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود در سطح شهرستان خواهد بود.

کد خبر 6088618

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان