Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون دلجویی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: مخابرات منطقه زنجان می‌تواند ارتباط  FTTH (  اتصال شبکه فیبر نوری به منازل مسکونی) و سایر سرویس‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرک‌های جدیدالتاسیس را با عقد قرارداد، برآورده سازد.
وی به تشریح مزایای استفاده از سرویس FTTH مخابرات در واحدهای صنعتی پرداخت و خاطرنشان کرد: فیبر نوری، ارتباط نسل آینده است که خوشبختانه با تلاش شرکت مخابرات ایران، تمام ارتباط‌های کشور به این سمت هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلجویی تاکید کرد: این شرکت در راستای حمایت از تولید و صنعت استان از هیچ الاشی فروگذار نحواهد بود و آماده ارائه خدمات مخابراتی در نواحی صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنفتی استان زنجان نیز گفت: با توجه به نیاز واحدهای صنعتی این استان به ارتباطات پایدار در شهرک‌های صنعتی،  نیاز به تعامل دوسویه بین ۲ شرکت است.
ایرج احمدی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل دوسویه و خوبی بین شهرک‌های صنعتی و مخابرات زنجان برقرار است.
وی اظهار داشت: تعامل دوسویه ارتباطات و صنعت، گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه استان است.

FTTH فیبر به خانه و نوعی از FTTP ( فیبر به محل مشتری ) است که در نهایت به یک خانه یا محل ‌کار ختم می‌شود. این فیبر از دفتر مرکزی تا محل زندگی یا کار مشتری کشیده می‌شود. در محل مشتری، سیگنال می‌تواند به روش‌های مختلف مانند کابل اترنت، کابل کواکسیال، ارتباط بی‌سیم یا فیبر نوری.به اشتراک گذاشته شود.
به گزارش ایرنا، ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین و یک هزار و ۷۰۰ طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.

همچنین استان زنجان دارای بیش از ۳۵۸ هزار مشترک تلفن ثابت با بیش از ۴۲۷ هزار شماره منصوبه بوده و ۸۲۶ روستای استان نیز از تلفن روستایی بهره‌مند هستند.

بیش از یک میلیون و ۱۵۶ هزار مشترک تلفن همراه با یک میلیون و ۲۵۰ هزار شماره همراه اول در استان وجود دارد.

۱۶۹ مرکز دیتا، بیش از ۶۷ هزار پورت منصوبه اینترنت خانگی و تجاری و بیش از ۵۰ هزار پورت واگذارشده اینترنت خانگی و تجاری وجود داشته و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان ایجاد شده است.

۶۹ دفتر خدمات ارتباط شهری نیز برای ارائه خدمات مخابراتی در استان فعال هستند.

۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سامانه مخابراتی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد

مدیر شرکت مخابرات استان زنجان اعلام کرد: تلفن ثابت بیش از ۴ هزار مشترک که به دلیل ناشیانه عمل کردن پیمانکار شهرداری قطع شده بود، امروز وصل شد. - اخبار استانها -

حبیب‌اله شبستانی مدیر شرکت مخابرات استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: روز گذشته پیمانکار پروژه محور شهیدان کریمی به خاطر ناشیانه عمل کردن در هنگام کنده‌کاری سبب قطع خطوط تلفن کوی خرداد و کوی فرهنگ (بیش از 4 هزار مشترک) شد.

وی از خسارت 3 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: خطوط تلفن کوی خرداد و کوی فرهنگ قطع شد و روز گذشته بلافاصله همکاران ما به شکل جهادی جهت ترمیم این خطوط وارد کار شدند و خوشبختانه امروز تلفن مشترکین وصل شد.

مدیر شرکت مخابرات استان زنجان گفت: به شرکت پیمانکار گفته شده بود که تا ارتفاع دو متر به صورت دستی کنده‌کاری کند و بعد از آن که موردی یافت نشد با دستگاه کنده‌کاری را آغاز کند ولی متأسفانه به نظرات کارشناسی کارشناسان مخابرات بهایی ندادند و از همان ابتدا با دستگاه کنده‌کاری را انجام دادند که باعث مختل شدن کار مردم و خسارت مالی و .... شدند.

به گزارش تسنیم، محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر سه راه امجدیه و میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار 10 هزار میلیارد ریال به‌عنوان "بزرگ‌ترین پروژه شهری زنجان" در حال اجراست. پیمانکار پروژه متأسفانه به دلیل قصور، ارتباط تلفنی 4 هزار مشترک را در کوی خرداد و کوی فرهنگ قطع کرد. مدیر مخابرات شهرستان زنجان روز گذشته اعلام کرد که همین قصور خسارت 3 میلیارد تومانی وارد کرد.

قطع تلفن ثابت 4 هزار مشترک در زنجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی فیبر نوری در یک ماه
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • طرح فیبر نوری در خوزستان اجرا می‌شود
  • طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت در استان خوزستان اجرا می‌شود
  • تأمین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم سرولایت