Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@07:59:53 GMT

تحویل 14 خانه به خانواده‌های محروم جویبار

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۰۹۳

تحویل 14 خانه به خانواده‌های محروم جویبار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: در سال 97 و 98 طی قراردادی با کمیته امداد امام(ره)، ساخت 15 مسکن محرومین آغاز شد و که 14 خانه آماده و تحویل خانواده‌های محروم شد و چند خانه دیگر نیز تا روزهای آینده تحویل داده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: شهرستان جویبار نیز از سیل ابتدای سال دچار خساراتی شد که طبق برآورد کارشناسان بنیاد مسکن 38 مسکن تخریبی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 وی با اشاره به طرح هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک کالا عنوان کرد: این خانه‌ای که امروز به بهره‌برداری رسید ازجمله خانه‌های حادثه دیده در سیل بود که با مشارکت صاحب‌خانه، خیرین و بسیج سازندگی و کمیته امداد‌امام‌(ره) ساخته شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: مسجد سراجکلا و مسجد بازار از جمله مساجدی بودند که در ساخت این خانه مشارکت داشت.
 
بابایی گفت: در سال 97 و 98 طی قراردادی با کمیته امداد امام(ره) انجام شده، ساخت 15 مسکن محرومین آغاز شد و که 14 مسکن آماده و تحویل خانواده‌های محروم شد و چند خانه دیگر نیز تا روزهای آینده تحویل داده می‌شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود