Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: امروز دو هزار سند ملکی و زراعی به صورت رایگان به مردم مراوه‌تپه اهدا شد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراوه‌تپه، پرویز فتاح ظهر امروز در مراسم اهدای اسناد علوی به مردم روستای چنارلی این شهرستان اظهار داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط امروز دو هزار سند مالکیت در شهرستان مراوه‌تپه به صورت رایگان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این دو هزار اهدا شده 830 فقره ملک مسکونی و یک‌هزار و 170 فقره ملک زراعی به مساحت 11 میلیون و 630 هزار و869 متر مربع به مبلغ کارشناسی بیش از 743 میلیارد ریال است.

35 هزار جلد سند مالکیت املاک بنیادعلوی به مردم گلستان واگذار شدسعیدی‌کیا: 3500 سند بنیاد علوی تحویل مردم استان ایلام شدکردستان|رئیس بنیاد مستضعفان: روستاهای محروم کشور به‌همت بنیاد علوی و مردم آباد می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به طرح محرومیت‌زدایی واگذاری اسناد از سال 93 از سوی بنیاد علوی تصریح کرد: در این طرح از سال 93 بیش از 83 هزار سند مالکیت به خانواده‌های محروم سراسر کشور واگذار شده که از آغاز طرح تاکنون 235 متر مربع اراضی مسکونی و زراعی در استان گلستان به ویژه مردم ترکمن اهدا شده دست.

وی درباره اهدا اسناد علوی در سال 98 خاطرنشان کرد: امسال چهار سفر به استان‌های کشور خواهیم داشت و بیش از 3 هزار و 500 سند به مساحت 12 میلیون و 188 هزار و 515 متر مربع به ارزش یک‌هزار و 299 میلیارد ریال واگذار می‌شود که بیشترین واگذاری در استان گلستان است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد