Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط جديد توليد داروهاي انساني شركت مهبان دارو در ساوه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساوه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه خود به شهرستان ساوه خط جديد توليد داروهاي انساني شركت مهبان دارو تولید کننده انواع مکمل‌های غذایی دارویی شامل گروه فرآورده‌های پروبیوتیک و گروه ویتامین ها و مواد معدنی و محصولات جامد عمومی را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این کارخانه در زمینی به مساحت 9 هزار و 517 متر مربع و زیربنایی به وسعت ۲۷۸۰ متر با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر به طور مستقیم و 100 نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها استان همدان غدیر شبستان یزد عید غدیر دعای عرفه وزیر بهداشت و درمان سفر وزیر بهداشت افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری