Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:31:46 GMT

اشتغال دغدغه مهم در قائمشهر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۰۹۴

اشتغال دغدغه مهم در قائمشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف یحیی‌پور ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری،  ظرفیت‌های شهرستان قائم‌شهر را برشمرد و اظهار داشت: این شهرستان موقعیت‌های ممتاز و برجسته‌ای دارد که بایستی به این ظرفیتها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: قائم‌شهر یک شهرستان استراتژیک است، ریل سراسری راه‌آهن تهران شمال از وسط آن می‌گذرد، محل عبور و مرور شهرهای پیرامون و دارای چشم‌اندازهای طبیعی و بسیار زیبایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی‌پور به ظرفیتهای گردشگری قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: سالانه ۲۰ میلیون گردشگر و مسافر از این شهرستان عبور می‌کنند و ما باید سهم خود را از این تعداد گردشگر و ظرفیتهای گردشگری از جمله پارک ۱۶۰ هکتاری تلار و نقاط جنگلی بکر دیگر، امامزاده‌ها و تپه‌های تاریخی بگیریم.

فرماندار قائم‌شهر، با بیان اینکه قائم‌شهر مرکز مبادلات تجاری مرکبات است، عنوان کرد: این شهرستان حدود یکهزارو۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی که اثرگذارترین بخش محسوب می‌شود گردش مالی دارد و همچنین از نظر تولید ماهیان تزئینی رتبه اول استان را داراست.

وی در پایان با اشاره به استفاده بهینه از همه ظرفیتهای شهرستان قائم‌شهر برای رفع موانع موجود در شهرستان و بالابردن ظرفیت اشتغال، بر استفاده از ظرفیتهای ورزشی و صنعتی این شهرستان هم تأکید کرد.

کد خبر 4693301

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قائمشهر جلسه شورای اداری روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در اولین کمیته کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال این شهرستان، گفت : بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال جز چهار بند ب تبصره ۱۸ از سهمیه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، افزود: به ترتیب شهرستان‌های دالاهو، روانسر، قصرشیرین و… بیشترین جذب منابع را داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از بانک‌های عامل خواست تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به پرداخت مانده اعتبارات اشتغالزایی همکاری لازم را داشته باشند تا با ارزیابی استانداری و با توجه به تأکید استاندار در خصوص مطالبه‌گری جدی مسئولان، بتوانیم جایگاه قابل قبولی در سطح کشور در خصوص اشتغالزایی کسب و به تعهدات خود جامعه عمل بپوشانیم.

طاهری خاطر نشان کرد: پیگیری مجدانه تعهدات اشتغال استان کرمانشاه و ابلاغ به شعب بانکی باید در اولویت قرار بگیرد تا تسهیل و تسریع در پرداخت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره