Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@17:24:26 GMT

حمایت سرمربی فعلی از سرمربی سابق پرسپولیس در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۱۵۰

حمایت سرمربی فعلی از سرمربی سابق پرسپولیس در عربستان

به گزارش وانانیوز، 

 گابریل کالدرون آرژانتینی تجربه کار در عربستان را دارد. او علاوه بر اینکه سرمربی تیم‌ ملی آن کشور بود، روی نیمکت دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی الاتحاد و الهلال هم نشست. کالدرون که به‌خوبی از فوتبال این کشور شناخت دارد، طی گفتگویی به مسئولان پرسپولیس گفته: الاهلی برانکو را اذیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار کردن در عربستان به این سادگی‌ها نیست.

 

او همچنین توضیح داد: زمانی‌که در عربستان کار می‌کردم، به من می‌خواستند بازیکن سفارشی بدهند. مثلاً بازیکنی بود که او را نمی‌خواستم و گفتم نباید در تیم باشد ولی شیخ باشگاه گفت این بازیکن باشد و بازی کند. مشکلاتی از این قبیل داشتیم و این‌هم به‌خاطر دخالت‌هایی بود که می‌شد.

 

خیلی جالب است که دقیقاً همین مشکل هم برای برانکو به‌وجود آمده است. او در اردوی پیش‌فصل اعلام کرد دو بازیکن تیم را نمی‌خواهد ولی باشگاه مخالفت کرد و گفت باید هر دو بازیکن در الاهلی بمانند و بازی کنند! درباره یکی از بازیکنان خارجی هم او چنین نظری داشت ولی شیخ باشگاه گفت، چون زیاد برایش هزینه کرده‌اند، نباید جایی برود.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: گابریل کالدرون بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین

در استادیوم لندن پیرامون خولین لوپتگی تردید وجود دارد اما دیوید سالیوان تجربه لیگ برتری این مربی را ترجیح می‌دهد. 

طرفداری | پس از ناکامی در توافق با روبن آموریم، مدیران وست‌هم به سراغ خولین لوپتگی رفته‌اند.

به گزارش گاردین؛ پس از ماه‌ها بررسی وضعیت سرمربی اسپانیایی، مدیران وست‌هم مذاکرات تعیین‌کننده‌ای برای انتقال او انجام داده‌اند. در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نیست چراکه برخی از اعضای هیئت مدیره وست‌هم اعتقاد دارند خولین لوپتگی مناسب بازیکنان فعلی باشگاه نیست و باید گزینه جوان‌تری جانشین دیوید مویس شود. لوپتگی فرصت هدایت میلان که قصد دارد با استفانو پیولی قطع همکاری کند را نیز خواهد داشت. با وجود علاقه به یک سرمربی جوان، چکش‌های تمایلی برای پرداخت غرامت جدایی روبن آموریم - 13 میلیون پوند - ندارند. تیم اشتایدن، مدیر فنی وست‌هم سرمربی اسپورتینگ لیسبون را انتخاب کرده است. 

دیوید سالیوان، مالک باشگاه وست‌هم در حال ارزیابی وضعیت خولین لوپتگی است. اگر او تردیدهای هیئت مدیره را نادیده بگیرد، سرمربی سابق وولورهمپتون به احتمال زیاد جانشین دیوید مویس خواهد شد. اگر این انتقال با شکست مواجه شود، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه جایگزین خواهد بود. در کنار فلیک، نام مارکو سیلوا، گراهام پاتر و استیو کوپر نیز در لیست وست‌هم دیده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!