Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره برای امروز در مناطقی از نوار شمالی استان به خصوص توابع درگز و قوچان نشان دهنده افزایش موقت ابر است و رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه به تناوب، وزش باد، پدیده غالب جوی است که برای مناطقی از استان از جمله خواف، تایباد، توابع تربت جام و سبزوار وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‎شود.    فردا به طور موقت در نیمه شمالی استان سرعت وزش باد کاهش خواهد یافت.
آسمان امروز پنجشنبه مشهد، صاف تا کمی ابری، بعدازظهر با افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.
دمای هوای امروز مشهد درخنک‌ترین زمان ۱۷ درجه سانتیگراد که درگرم‌ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام//ف.ش   وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در برخی مناطق خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی خراسان رضوی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

‌هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۰ و کمینه دمای آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 6087370 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت