Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست علمی مسائل اقتصادی کلان کشور در دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه خصوصی سازی باید در جهت افزایش کارآیی اقتصادی باشد گفت: در این راستا باید برخی از واحد‌ها درست و منطقی به بخش خصوصی واگذار شود.

فرهاد دژپسند با بیان اینکه چگونگی واگذاری سرمایه‌ها و دارایی‌ها از خصوصی سازی مهمتر است افزود: مولدسازی دارایی‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوان آن را برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی خرج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر بهره گیری از اندیشه و نظرات متخصصان اقتصادی برای مدیریت در شرایط کنونی کشور گفت: بر این اساس برای تجزیه و تحلیل موضوعات اقتصادی ۱۰ هسته مشاوره اندیشه ورز در تهران متشکل از ۲۰۰ صاحب نظر شکل گرفته است.

او با بیان اینکه شبکه تحلیلگران جوان اقتصادی متشکل از صاحب نظران جوان در رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد برای ایده پردازی و مشاوره تشکیل شده گفت: هر نظریه پرداز اقتصادی می‌تواند نسخه‌ای برای برون رفت از این شرایط ارائه کند و وزارت امور اقتصادی و دارایی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسان است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه نرخ ارز دچار جهش عوامل برون زا شده گفت: این موضوع اثر خود را بر روند تولید گذاشته است.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور هم در این نشست فرار مالیاتی را خط قرمز این مجموعه برشمرد و افزود: ما معتقد یم که می‌توان در کنار فعالیت درست مالیاتی مقتدر و کارساز بود.

امید علی پارسا افزود: الگوی اصفهان در ارتباط با مسائل مالیاتی می‌تواند در سایر نقاط کشور نیز پیاده سازی و به عنوان یک الگو استفاده شود.

نشست علمی مسائل اقتصادی کلان کشور امروز با حضور وزیر اقتصاد، معاونان، صاحب نظران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان و مدیران دستگاه‌ها اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات معاونت پژوهشی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

  نشست علمی مسائل اقتصادی کلان کشور در دانشگاه اصفهانبا حضور وزیر اقتصاد ودارایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اقتصاد خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچکاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!
  • هاوینگ بیت‌کوین/ ماجرای نصف شدن پاداش
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد