Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: به همت خیر مدرسه‌ساز، کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه با مساحت 450 متر در فتح آباد رشتخوار با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان به زمین خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ذباح، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با ساخت مدرسه خیرساز در روستای فتح آباد این شهرستان، گفت: در ادامه روند همکاری خیر نیک اندیش مدرسه ساز در شهرستان رشتخوار کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه با مساحت 450 متر در فتح آباد رشتخوار با اعتباری بالغ بر 1/5 میلیارد تومان به زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذباح با تقدیر از زحمات خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه ساخت دبستان (چهارده معصوم 2) در روستای فتح آباد دومین مدرسه ای خواهد بود که این خیر نیکوکار در این شهرستان می‎سازد، گفت: این دومین مدرسه است که خیر محترم سید مجید میر یزدی در سطح شهرستان رشتخوار می‌سازد، این خیر نیکوکار پیش از این در روستای باسفر شهرستان رشتخوار کار ساخت مدرسه ای با نام (چهارده معصوم ۱) را دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه قبلی در روستای فتح آباد رشتخوار به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن تخریب شده است، افزود: این خیر پیش از این اجرای سقف کاذب چندین مدرسه در بخش جنگل رشتخوار را نیز آماده و مبلغ 140 میلیون ریال را جهت تکمیل یک نمازخانه در فتح اباد اهدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در ادامه گفت: مدرسه 14 معصوم 2 در فتح آباد رشتخوار  دارای۶ کلاس و با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان است، که ۵۰ درصد ساخت مدرسه با سهم خیر و مابقی با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی دنبال خواهد شد.

گفتنی است که روستای فتح آباد با جمعیت 2698 نفر در 10 کیلومتری شمال مرکز شهرستان رشتخوار قرار دارد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد