Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاضع ضمن تسلیت درگذشت آیت الله «آ میراحمد تقوی»، گفت: بی شک فقدان این روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ مصیبتی اندوه بار، ثلمه ای بزرگ و ضایعه ای جانکاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله «آ میراحمد تقوی» روحانی برجسته و سرشناس این استان پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» به شرح ذیل است:

 

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»


«إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِي الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا يَسُدُّها شَيءٌ إلى يَومِ‌ القِيامَةِ‌»


خبر ارتحال عالم مجاهد و مخلص، استاد معظم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی (رحمت الله علیه) که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم نمود، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

 

خدمات برجسته علمی_تبلیغی، تاسیس حوزه علمیه مبارکه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دهدشت که به عنوان باقیات الصالحات و یادگار ماندگار و پایگاه مستحکم و پرفیض علمی آن عالم فرزانه محسوب می شود و پرورش شاگردان فراوان، در کنار تقوا، تهجد، اخلاص، زهد، و ساده زیستی کم نظیر این عالم ربانی و نیز مردمداری، سابقه مبارزاتی، تعهد و خدمات انقلابی و پشتیبانی و حضور مستمر در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

 

بی شک فقدان این روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ مصیبتی اندوه بار، ثلمه ای بزرگ و ضایعه ای جانکاه است.

 

اینجانب ارتحال ملکوتی آن عالم عامل و پارسا را به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؛ مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ؛ عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان و همه وابستگان بالاخص به فرزندان مکرم ایشان  تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان و حشر با اولیاءالله و اجداد طاهرینشان را از خداوند متعال مسالت می کنم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان نماز عید قربان روزنامه روزنامه ها استان همدان دعای عرفه هفته نامه شبستان یزد عید غدیر کانون مساجد ساده زیستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی درگذشت استاد علی اصغر دهقان، را به جامعه ورزش استان و مردم شریف مشهد بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.   سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام آورده است: درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.   در ادامه پیام سردار غیاثی آمده است: در مقاطعی همکاری‌ ها و تلاش‌ های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌ های دفاعی پاسداران موثر بوده است و می‌ توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.   سردار غیاثی افزوده است: «اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌ مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم».

دیگر خبرها

  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند