Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران، بر این اساس در گروه خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه سال جاری در بخش باری در گروه کامیونت‌ها؛ کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75 K و کامیونت هیوندای HD65 چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین گروه، کامیونت FAW TigerV6 سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه کامیون‌ها نیز، کامیون بنز WH دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

جدول کامل به شرح زیر است

در گروه کشنده‌ها هم، کشنده ولوو FH500، چهار ستاره، کشنده فوتون AUMAN H۴ و کشنده FAW J6، سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.

علاوه بر این در بخش خودروهای مسافری، اتوبوس بین شهری درسا و اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال، چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کامیون ستاره فنی خودروی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی نقی‌زاده محجوب گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های قانونی، مدیریتی، اجرایی و کارشناسی در امر توسعه صنعت گردشگری کشور و هم‌افزایی و تقویت تعاملات فی‌مابین دستگاه‌های متولی امر نظارت و ارزیابی کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری و ضرورت هماهنگی در امر استانداردسازی و ارزیابی خدمات مذکور، بعد از نشست‌های مشترکی که در سطوح کارشناسی و مدیریتی فی مابین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری انجام شد، در نهایت در روزهای اخیر تفاهم‌نامهِ همکاری به امضا بالاترین مقامات دو دستگاه رسیده و از طریق معاونت گردشگری وزارت متبوع و معاونت ارزیابی کیفیت سازمان جهت اجرا به ادارات استانی و دوائر زیر مجموعه ابلاغ شده است.

وی اهم موضوعات مورد تفاهم که با محوریت ارائه خدمات کیفی به گردشگران و دفاع از حقوق سرمایه‌گذاران و فعالین حوزه گردشگری تنظیم شده است، اشاره کرد و افزود: تعریف مشترک فرآیند تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی و مقررات فنی حوزه گردشگری، همکاری متقابل در استانداردسازی و ارزیابی کیفی تأسیسات و خدمات و اجرای طرح تطبیق در حوزه گردشگری، تقویت تعامل در امر نظارت بر واحدهای گردشگری به صورت مشترک و با مشارکت نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، برگزاری فعالیت‌های آموزشی مرتبط با استاندارد و رویدادهای پژوهشی، علمی و تحقیقاتی مشترک، راه‌اندازی و اعطای جایزه کیفیت بخشی در حوزه گردشگری، انطباق برگه‌های فهرست بررسی یا چک لیست استانداردسازی و ارزیابی مصادیق تأسیسات گردشگری، اعلام فهرست مصادیق اجباری و اختیاری در استانداردسازی واحدهای اقامتی و تنظیم سازو کارهای اجرایی به منظور اجرای مفاد تعیین شده بخشی از تفاهم نامه مورد نظر به شمار می‌آیند.

نقی‌زاده یادآور شد: به دلیل وجود برخی ابهامات اجرایی، در مواردی نظارت بر نحوه ارائه خدمات در مراکز اقامتی استان‌ها موجبات اعتراض و نارضایتی فعالان این بخش را فراهم کرده بود که این امر در مباحث مقدماتی تنظیم تفاهم‌نامه مطرح و نسبت به تبیین وظایف و مأموریت‌های تخصصی هر کدام از دستگاه‌ها و نحوه تعامل و همکاری آنها در اجرای این مأموریت‌ها اقدام شد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: وظایفی از جمله تدوین استانداردها، اجرای طرح تطبیق و استانداردسازی تأسیسات گردشگری و نظارت عمومی و عالی بر فرآیند استانداردسازی تأسیسات گردشگری با رویکرد حذف اقدامات موازی و با محوریت معاونت گردشگری بعنوان دستگاه تخصصی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بر این اساس مقرر شده است در کل فرآیند از ظرفیت‌های قانونی، اجرایی و علمی سازمان ملی استاندارد ایران استفاده شود. ضمن اینکه ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در حوزه‌های آموزش، صدور مجوز فعالیت عوامل و کارشناسان ارزیابی و تطبیق استاندارد، صدور گواهی نامه‌های کیفیت و اعطای نشان استاندارد تأسیسات نیز مورد تفاهم قرار گرفت.

نقی زاده خاطرنشان کرد: امید می‌رود با اجرای مناسب این تفاهم‌نامه، ضمن رفع ابهامات اجرایی و دغدغه‌های موجود در میان فعالان گردشگری و کاستن از موازی‌کاری در فرآیندهای اجرایی، طرح تطبیق و استاندارسازی، روند ارتقا کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری سرعت یافته و موجب افزایش رضایتمندی گردشگران شود.

کد خبر 6078029 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • جدیدترین رتبه دانشگاه‌ها در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • بالاترین میانگین سن فوت شدگان برای کدام استان است؟
  • وضعیت نارنجی آلودگی هوا در هندیجان/ ۸ شهر در وضعیت قابل قبول
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود